فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل پست کشورخبر داد؛

جزئیات تحویل کارت سوخت در درب منازل

۶۵۰ هزار کارت سوخت تحویل پست کشور داده شد

عصر خودرو- مقصودی گفت:از تاریخ ۲۶ تیر، ستاد کارت سوخت از طریق شرکت نفت حدود ۶۵۰ هزار کارت سوخت را تحویل این شرکت داد.

جزئیات تحویل کارت سوخت در درب منازل
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی مقصودی مدیرعامل پست کشور گفت: از سال 93 که تقریبا استفاده از کارت سوخت از حالت اجبار خارج و در حالت اختیار قرار گرفت؛ مقداری کم توجهی به این موضوع شد و از این سال کارت‌های سوختی که به هر حال در شرکت ملی پست نتوانستیم توزیع کنیم، در باجه‌های ما معطله شدند.
    مدیرعامل پست کشور افزود: از مصوبه تیر امسال توسط دولت شهروندان در چهار استان تهران، البرز، اصفهان و آذربایجان شرقی مکلف هستند از 20 مرداد برای سوخت گیری ضرورتا از کارت سوخت استفاده کنند.

    او ادامه داد: از تاریخ 26 تیر ستاد کارت سوخت از طریق شرکت نفت حدود 650 هزار کارت سوخت تحویل این شرکت شد تا به امروز توانستیم 50 درصد این کارت‌ها را در تهران توزیع کنیم.

    مدیر عامل پست کشور افزود: زمان مراجعه مامورین پست به درب منزل هموطنان، در صورت عدم حضور افراد در خانه، اعلامیه ای از سوی مامور پست در محل نصب می‌شود که فردا مجددا در ساعت تعیین شده برای ارائه کارت حضور داشته باشید و در صورت عدم حضور مجدد، مرسوله در باجه‌های پست دپو می‌شود.

    مقصودی بیان کرد: در برخی از مواقع ممکن است مالک کارت تغییر کند و یا در زمان حضور مامورین پست برای تحویل آن مدارک از سوی هموطنان ناقص باشد، توصیه ما به هموطنان این است که برای دریافت کارت سوخت حتما باید کارت یا سند خودرو و یا مدرکی که بتواند هویت شخص را احراز کند لازم است.

    او گفت:از سال 93 بخشی از همطنان که این کارت‌های سوخت را به فراموشی سپردند و درحال جاضر به تکاپو افتادند که برای دریافت کارت سوخت اقدام کنند. خواهش ما این است که حتما قبل از اقدام جهت دریافت کارت سوخت خودرو خود از طریق مراجعی که اطلاع رسانی شده مبنی براین که آیا کارت سوخت برای شخص صادرشده و یا خیر، اقدام کنند.

    مدیر عامل پست کشور اضافه کرد: مکانیزم شرکت پست به این نحوه است که ما میلیون‌ها مرسوله داریم و اینکه بدانیم در حال حاضر مرسوله کجاست، نیاز به شناسه مرسوله داریم که قاعدتا هرکسی که این شناسه را داشته باشد می‌تواند با مراجعه به سایت شرکت پست و در آنجا رهگیری و محل دریافت متقاضی کارت سوخت یافت می‌شود.

    مقصودی گفت: تعداد زیادی از هموطنان شماره مرسوله را ندارند سامانه‌ای به عنوان 110، 120، 2040 طراحی شده و شماره هویتی خودرو را در این سامانه ارسال تا شماره مرسوله اخذ و با مراجعه به پست مربوطه نسبت به دریافت کارت سوخت خودرو خود اقدام کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو