فونیکسریمکسبهتام

آخرین قیمت خودرو در بازار؛

کاهش ۷ میلیونی قیمت سیتروئن

عصر خودرو- بازار سوت و کور خودرو همچنان با جابجایی قیمت‌ها در عین نبود مشتری روبروست.

کاهش ۷ میلیونی قیمت سیتروئن
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خبرانلاین، بررسی وضعیت بازار خودرو در هفته ای که گذشت نشان می دهد قیمت خودروها اغلب در محدوده یک تا دو میلیون تومانی در رنج قیمت متعارف بازار تغییر کرده است.

    بسته به میزان فایلهای عرضه شده بهای برخی خودروها در این دوره زمانی روندی افزایشی و بهای برخی دیگر روندی کاهشی را تجربه کرده است.

    فعالان بازار معتقدند امسال، اولین سالی است که در گرمای تابستان، بازار خودرو روی رونق را به خود ندید و با کاهش قابل توجه تعداد مشتریان مواجه شد.

    پروژه تبدیل به احسن خودرو که از مهمترین کارویژه های مشتریان ایرانی است نیز این روزها پیگیری نمی‌شود و اغلب افراد ترجیح می دهند خودروهای خود را نگهداری کرده و خرید خودروی جدید را نیز به تعویق بیندازند.

    در هفته گذشته قیمت سمند افزایشی بین یک تا سه میلیون تومان را تجربه کرد در مقابل اما برخی مدل ها دنا با کاهشی در همین رنج قیمتی مواجه شدند. به عنوان مثال قیمت دناپلاس تیپ دو از 153 میلیون تومان به 150 میلیون تومان رسیده است.

    قیمت پژو 405 GLX هر چند در فایل های اعلامی افزایشی در محدوده یک میلیون تومان را نشان می دهد اما قیمت پژو SLX از 86 میلیون تومان به 83 میلیون تومان رسیده است.

    پژو پارس دوگانه سوز از 110 میلیون تومان به 99 میلیون تومان رسید و 206 تیپ دو با کاهش یک میلیون تومانی قیمت در حال حاضر به نرخ 80 میلیون از سوی نمایشگاه داران فایل شده است. بهای رانا نیز کاهشی یک میلیون تومانی را در این دوره شاهد بود. بهای انواع رنو تندر نیز کاهشی یک میلیون تومانی را تجربه کرده است. قیمت انواع پراید در این هفته افزایشی بین 300 تا 500 هزار تومان را شاهد بود و ساینا اتوماتیک از 77 میلیون تومان به 79 میلیون تومان افزایش یافته است. قیمت سیتروئن تیپ یک برابر با 6 میلیون تومان و قیمت سیتروئن تیپ دو هفت میلیون تومان کاهش یافت. این دو خودرو به ترتیب 350 و 357 میلیون تومان فایل شده اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو