فونیکسریمکسبهتام

بیش از ۵۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین کشف شد

عصر خودرو- فرمانده انتظامی قصرشیرین، از کشف و ضبط ۵۶ هزار و ۶۷۰ لیتر سوخت قاچاق از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان مرزی خبر داد.

بیش از ۵۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین کشف شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ عنایت فلاحی   اظهار داشت: همسو با اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا، ماموران انتظامی قصرشیرین در حین انجام عملیات گشت زنی موفق به کشف و ضبط این میزان قاچاق سوخت در شهرستان مرزی قصرشیرین شدند که سوخت های کشف شده به شرکت فرآورده های نفتی تحویل شد.
    وی بیان کرد: در این رابطه 33 تن دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

    فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: همچنین از ابتدای امسال تاکنون در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی 476 حلقه سی دی غیرمجاز و 48 عدد قرص روانگردان در این شهرستان با تلاش ماموران انتظامی کشف و ضبط شده است.

    وی اضافه کرد: همچنین کشف 2 تن برنج قاچاق، 108 فقره سرقت با دستگیری 75 سارق و 182 گرم انواع مواد مخدر با دستگیری 42 معتاد از دیگر کشفیات ماموران انتظامی این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون بوده است.

    سرهنگ فلاحی همچنین از توقیف 161 دستگاه خودرو و 118 دستگاه موتورسیکلت متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: این تعداد وسیله نقلیه در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی توقیف و به توقفگاه منتقل شده است.

    وی علت توقیف موتورسیکلت ها و خودروهای متخلف را سلب آسایش، آرامش و ایجاد مزاحمت برای شهروندان، تردد با پلاک مخدوش، سرعت غیرمجاز، آلودگی صوتی در معابر و حرکات مارپیچ و خطرناک عنوان کرد.
    این مقام انتظامی از اقشار مختلف مردم خواست با هدف تامین و گسترش امنیت، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.
    شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از 27 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه با عراق 186 کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، 2 معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این 2 مرز انجام می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو