فونیکسریمکسبهتام

فراخوان بزرگترین قطعه ساز کشور از نخبگان برای همکاری در نهضت داخلی سازی

عصر خودرو- شرکت کروز در فراخوان عمومی از تمام کسانی که در زمینه طراحی و ساخت قطعات پیشرفته خودرو، طرح، پیشنهاد و یا نمونه ساخته شده ای دارند دعوت به همکاری کرد .

فراخوان بزرگترین قطعه ساز کشور از نخبگان برای همکاری در نهضت داخلی سازی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، در راستای نهضت داخلی سازی شرکت کروز، بزرگترین قطعه ساز کشور که هم اکنون بیش از بیست درصد از قطعات خودروهای داخلی را در پیشرفته ترین خطوط تولیدی کشور تولید می کند طی فراخوانی از تمام کسانی که در زمینه طراحی و ساخت قطعات پیشرفته خودرو تجربیات یا علاقه مندی دارند دعوت به همکاری نموده است تا از طریق پست الکترونیک pr@crouse.ir  نسبت به ارسال مشخصات و پیشنهادات خود اقدام نمایند.
    گفتنی است شرکت کروز از صفر تا صد قطعات الکترونیکی خودروهای داخلی و پیشرفته را طراحی می کند و هم اکنون با همکاری اساتید سه دانشگاه شریف، تهران و امیرکبیر فعالیت های تحقیقاتی خود را انجام می دهد و مرکز تحقیقات و طراحی این شرکت بر اساس استاندارد های شرکتی های بین المللی همانند کنتیننتال و بوش ایجاد شده و تحت مشاوره این شرکت ها بوده است.
    طراحی ارتباطی شبکه داخلی خودرو و تمام نودهای داخل شبکه ، طراحی سیستم ضد سرقت که لازمه آن سیتم های امنیتی پیشرفته و مطابق استانداردهای خاص می باشد و دارای کدگذاری بین المللی است و همچنین سیستم کنترل بدنه از جمله فعالیت های شرکت کروز در زمینه طراحی و تولید به شمار می آید.

    از دیگر فعالیت های مرکز طراحی و توسعه شرکت کروز می توان به طراحی و ساخت سیستم کلاستر  خودروهای داخلی و توان تولید به منظور کاربرد در خودروهای روز دنیا اشاره کرد.
    هم اکنون در مرکز تحقیقات طراحی قطعات الکترونیک کروز 120 نفر نیروی فعال و 30 نفر دانشجوی نخبه  در مقاطع دکتری و فوق لیسانس در رشته برق،  برق الکترونیک، برق کنترل، برق مخابرات و مکانیک فعالیت می کنند.
    جالب است بدانید طراحی ایربگ سپرهای جدید خودروها، تریم و داشبورد، آینه های برقی، کوئل و همچنین طراحی و ساخت چراغهای ال ای دی دار مجهز به سیستم دی لایت از فعالیت های شرکت کروز است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو