فونیکسریمکسبهتام

درجه تب کارت سوخت بالاتر رفت

جابجایی در روابط عمومی پالایش و پخش

عصر خودرو- درحالی تنها ۵ روز به طرح الزام سوختگیری با کارت سوخت مانده که مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش تصمیم به جابجایی رئیس روابط عمومی این شرکت گرفته است.

درجه تب کارت سوخت بالاتر رفت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از اقتصادآنلاین ، این اولین باری نیست که در آستانه یک اقدام بزرگ و جامع، مدیران دولتی تصمیم به جابجایی مدیران میانی مجموعه خود می گیرند.

    سخنگوی کارت سوخت رفت

    عصر روز گذشته علیرضا صادق آبادی معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش طی حکمی "زیبا اسماعیلی" از سمت سخنگویی و مدیرکل روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی برکنار و در سمت مشاور مدیرعامل در مسئولیت‌های اجتماعی منصوب شد.

    مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش همچنین با صدور حکمی "مهدی اسماعیلی" به عنوان رئیس جدید روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران منصوب کرد.

    جابجایی مدیریتی در آستانه کارتی شدن بنزین

    این در حالی است که تنها 5 روز به آغاز طرح اجباری شدن کارت سوخت باقی مانده و اینگونه جابجایی ها می تواند به مسائل حاشیه ای این طرح بزرگ دامن بزند چراکه در حال حاضر چالش هایی از قبیل تامین و تحویل بموقع کارت سوخت و نیز آماده سازی و نوسازی زیرساخت های سامانه هوشمند سوخت در جایگاه های عرضه سوخت بر سر راه این طرح قرار دارد. از این رو فعلا این طرح قرار است در 4 کلانشهر اجرا شده و به مرور زمان در کل کشور اجرایی شود.

    این جابجایی ها نشان از چه دارد؟

    گفتنی است چهارشنبه گذشته نیز مدیرعامل شرکت ملی پخش، با صدور حکمی، سرپرست جدید سامانه هوشمند سوخت را منصوب کرد. مسعود رضایی سومین سرپرست این سامانه در 7 ماه گذشته است که منصوب می شود. تغییر مدیران در هر سازمانی طبیعی است اما انتصاب های مکرر و کوتاه مدت نشان از نبود برنامه منسجم و جدی در میان مسئولین شرکت ملی پخش و پالایش و پخش در آستانه اجرای این طرح دارد. طرحی که 5 روز مانده به اجرای  محدود (فاز اول) آن هنوز سخنگو و مرجع پاسخگویی مشخصی ندارد و خبرهای آن از سوی مقامات مختلف این دو شرکت طرح و منتشر می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو