فونیکسریمکسبهتام

ژاپن بازار خودروی نیوزلند را هم قرق کرده است

عصر خودرو- به نظر می‌رسد که بازار فروش خودرو در بسیاری از کشورها نظیر نیوزلند تحت سلطه برندها و شرکت‌های خودروسازی ژاپنی هستند.

ژاپن بازار خودروی نیوزلند را هم قرق کرده است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایسنا، با توجه به قدرت، کیفیت و قابلیت‌های بالای خودروهای توسعه داده شده توسط خودروسازان ژاپنی همچون تویوتا، نیسان، مزدا، سوزوکی، میتسوبیشی، سوبارو و ایسوزو، مشتریان در بازار بسیاری از کشورها تمایل بسیار بیشتری برای خریداری و استفاده از خودروهای مذکور دارند به گونه‌ای که این برندهای ژاپنی موفق شده‌اند به خوبی بازارهای مربوطه را تحت سلطه و اختیار خود بگیرند و جایگاههای برتر در فهرست رده‌بندی پرفروش‌ترین خودروهای بازار را به خود اختصاص دهند.

    نیوزلند با اینکه کشور کوچکی در شرق استرالیاست، به نظر می‌رسد که یکی از بزرگترین طرفداران خودروهای ساخت شرکت‌های ژاپنی است چراکه آمارهای مربوطه در ماه‌های مختلف سال نشان می‌دهد مشتریان در این کشور علاقه زیادی به خودروهای ژاپنی دارند.

    بر اساس گزارش وب‌سایت driven، به تازگی آمار و گزارش‌های منتشر شده از بازار فروش خودرو در نیوزلند نشان می‌دهد 10 خودروی پرفروش و پرطرفدار در این کشور، بیشتر به برندهای خودروسازی ژاپنی همچون تویوتاموتورز، نیسان موتورز، میتسوبیشی، مزدا و سوزوکی تعلق دارند که این نشان‌دهنده تمایل و ترجیح مشتریان نیوزلندی برای خریداری و استفاده از خودروهای تولیدی شرکت های برتر ژاپنی است.

    به عبارتی دیگر، آمار فروش خودرو در بازار نیوزلند نشان می‌دهد که بجز یک خودروی آمریکایی، فورد رنجر، که رتبه نخست فروش در ماه ژوئیه سال جاری میلادی را به خود اختصاص داده است، اکثر خودروهای فروخته شده در نیوزلند به شرکت‌های خودروسازی ژاپنی تعلق گرفته است. از دیگر برندهای غیر ژاپنی پرفروش در نیوزلند می‌توان به کیاموتورز کره جنوبی و هولدن استرالیا اشاره کرد.

    در این گزارش‌ها، نام و تعداد خودروهای فروخته شده در ژوئیه 2019 میلادی به ترتیب ذکر شده است که در زیر به مرور آن خواهیم پرداخت:

    1. فورد رنجر: 657 دستگاه

    2. تویوتا هایلوکس: 534 دستگاه

    3. تویوتا کرولا: 500 دستگاه

    4. میتسوبیشی تریتون: 451 دستگاه

    5. تویوتا راو4: 442 دستگاه

    6. هولدن کلورادو: 380 دستگاه

    7. کیا اسپورتیج: 302 دستگاه

    8. مزدا سی ایکس5: 288 دستگاه

    9. سوزوکی سوئیفت: 269 دستگاه

    10. نیسان ناوارا: 266 دستگاه

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو