فونیکسریمکسبهتام

توسط محققین دانشگاه تحصیلات تکمیلی کرمان انجام گرفت؛

ارتقای قطعات گیربکس اتوماتیک خودرو در کرمان انجام شد

عصر خودرو- در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، ارتقا و بهینه‌سازی قطعات گیربکس‌های اتوماتیک (CVT ) خودروهای ساخت شرکت کرمان موتور، توسط محققان پژوهشکده انرژی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفت کرمان با همکاری متخصصان این شرکت انجام گرفت.

ارتقای قطعات گیربکس اتوماتیک خودرو در کرمان انجام شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ،  رئیس پژوهشکده انرژی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان  با اشاره به منویات مقام معظم رهبری  مبنی بر اینکه اقتصاد مقاومتی یعنی آن اقتصادی که در شرایط فشار، در شرایط تحریم،  دشمنی‌ها و خصومت‌های شدید می‌تواند تعیین‌کننده رشد و شکوفایی کشور باشد افزود: در همین راستا و با توجه به رسالت دانشگاه مبنی بر رفع مشکلات جامعه و ارتباطات موثر بین صنعت و دانشگاه، محققان پژوهشکده انرژی با همکاری متخصصان شرکت کرمان خودرو، اقدام به رفع عیب و بهینه‌سازی قطعات گیربکس‌های اتوماتیک (CVT ) خودروهای ساخت شرکت کرمان موتور کردند.

    سیدمحمدحجت محمدی با بیان اینکه تحریم‌ها مانع تامین به موقع قطعات گیربکس خودروها بوده است تصریح کرد: محققین پژوهشکده توانستند با بررسی قطعات معیوب به تکنولوژی ساخت این قطعات دست یافته و علاوه بر بهبود کیفیت و بهینه‌سازی عملکرد، موجب صرفه‌جویی ارزی و رونق تولید نیز شوند.

    وی ادامه داد: شرکت کرمان خودرو نیز در راستای تقویت همکاری با دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته و به منظور تکمیل و تجهیز آزمایشگاه سوخت و احتراق این پژوهشکده، تعدادی موتور از محصولات این شرکت را در اختیار پژوهشکده قرار داده است.

    رئیس پژوهشکده انرژی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان تصریح کرد: پس از تکمیل و بهره‌برداری از آزمایشگاه مذکور، این پژوهشکده آمادگی خواهد داشت که خدمات آزمایشگاهی و پژوهشی متنوعی را در اختیار آن شرکت قرار دهد که از جمله این خدمات آزمایشگاهی می‌توان به اندازه‌گیری توان و گشتاور موتور، آنالیز فرآیند احتراق و تحلیل ترمواکونومیکی سیکل‌های تولید توان اشاره کرد.

    محمدی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونیِ جامعه، دانشگاه‌ها در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی نقش موثری در رفع موانع و مشکلات صنعت و جامعه خواهند داشت.

    وی با قدردانی از عزم دفتر منطقه‌ای شرکت کرمان موتور در استفاده از دانش بومی و حمایت از تحقیقات دانشگاهی،   ابراز امیدواری کرد که این همکاری‌ها در آینده گسترش بیشتری خواهد داشت.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو