فونیکسریمکسبهتام

سرهنگ مومنی مطرح کرد؛

بی احتیاطی و رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی علت تصادفات هفته گذشته پایتخت

عصر خودرو- رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ درباره تصادفات منجر به فوت هفته گذشته شهر تهران توضیحاتی داد.

بی احتیاطی و رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی علت تصادفات هفته گذشته پایتخت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ احسان مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در تشریح تصادفات منجر به فوت هفته گذشته شهر تهران اعلام کرد: در این هفته یک مورد تصادف منجر به فوت در سطح معابر شهر تهران به وقوع پیوست که در اثر بی احتیاطی و عدم رعایت قوانین و مقررات عابر پیاده جان خود را از دست داد و خانواده‌هایی را داغدار کردند.
    او افزود: تصادف در ساعت ٢١:٣٤ سه شنبه شب در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان محدوده پل احمد آباد مستوفی مابین یک دستگاه سواری پژوپارس و عابر پیاده که در حال عبور از عرض بزرگراه بوده به وقوع پیوست که در اثر شدت ضربه عابر پیاده حدودا ٥۰ ساله در محل حادثه فوت کرد.

    رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: عابران پیاده از توقف و ایستادن در محور‌های بزرگراهی خودداری کنند و در صورت عبور از عرض بزرگراه از پل‌های هوایی منصوبه استفاده کنند. در ساعات شب از محل‌هایی که دارای روشنایی کافی است عبور کنند و همچنین از لباس روشن به جهت بهتر دیده شدن توسط وسایل نقلیه استفاده کنند و به رانندگان عزیز توصیه می‌کنم همیشه با سرعت مطمئنه در سطح معابر حرکت کنند سرعتی که در صورت وقوع خطر بتوانند به راحتی وسیله نقلیه خود را کنترل و از وقوع حادثه جلوگیری کنند.

    سرهنگ مومنی در خاتمه به کلیه کاربران ترافیک توصیه می‌کنم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را سر لوحه خود قرار دهند و به توصیه‌های ایمنی کارشناسان پلیس راهور توجه کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط