فونیکسریمکسبهتام

حوادث جاده‌ای در خلخال کنترل شد

عصر خودرو- فرمانده پلیس راه اردبیل - خلخال گفت: امسال با اقدامات پیشگیرانه و کنترل محسوس و نامحسوس ، آمار حوادث در جاده‌های ارتباطی جنوب استان در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته کنترل شده و ثابت ماند.

حوادث جاده‌ای در خلخال کنترل شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰:۰۰

     به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ،سرهنگ علیرضا صحبتی روز پنجشنبه در نشستی با فرماندار خلخال افزود: اعمال قوانین بازدارنده از سرعت غیرمجاز ،حذف نقاط حادثه‌خیز، ارتقای ایمنی راه‌ها و استفاده از پلیس محسوس و نامحسوس همراه با برخورد با رانندگان متخلف در راه‌های ارتباطی جنوب استان اردبیل از جمله عوامل ثابت ماندن آمار حوادث جاده‌ای برغم افزایش ترافیک در این جاده‌ها است.

    وی با بیان اینکه علت وقوع حادثه اخیر سقوط یک دستگاه خودرو سواری پراید به اعماق دره در جاده ارتباطی خلخال - ماسوله در حوالی روستای ماجولان از توابع بخش شاهرود خلخال خستگی و خواب‌آلودگی راننده می‌باشد، گفت: در این حادثه هر سه سرنشین خودرو جان باختند.

    او اظهار داشت: در حال حاضر حرکت کامیون‌های حامل شن و ماسه آبدار و خیس در راه‌های ارتباطی خلخال به استان گیلان موجب خیس شدن سطح جاده و ریزش مایعات و شن و ماسه شده و احتمال وقوع حوادث ناشی از لغزندگی جاده را افزایش می دهد.

    سرهنگ صحبتی افزود: فقدان رمپ‌های ورود و خروج مناسب در کارگاه‌های تولید شن و ماسه و همچنین معادن سنگ تراورتن موجب شده تا در زمان خروج  و ورود کامیون‌ها به این اماکن حوادث رانندگی ناخواسته سختی برای خودورها اتفاق بیافتد.

    فریدون بابایی ، فرماندار خلخال نیز در این نشست گفت: با توجه به پایان مهلت داده شده به صاحبان کارگاه‌های تولید شن و ماسه برای اصلاح رمپ‌های ورود و خروج و نیز رعایت تناژ بار بهمراه انجام اقدامات  بازدارنده از ریزش مایعات و شن و ماسه به سطح جاده‌های ارتباطی این شهرستان ، پلمب و تعطیلی کارگاه‌های بی توجه به اخطارهای داده شده از اول هفته آینده آغاز می‌شود.

    وی با تاکید بر لزوم اجرای مصوبات صورتجلسات شورای ترافیک شهرستان از سوی مسئولان دستگاه‌های اجرایی عضو این شورا اظهار داشت: مسائل مربوط به ارتقای ایمنی تردد در راه‌های ارتباطی منطقه

    مساله‌ای نیست که براحتی از آن عبور کرد.

    شهرستان خلخال در جنوب اردبیل ، استان اردبیل را به استان گیلان متصل می‌کند، جاده خلخال - اسالم و خلخال - پونل 2 راه ارتباطی استان‌های اردبیل و گیلان می‌باشد.

    23 کیلومتر از مسیر 70 کیلومتری جاده خلخال به اسالم در حوزه استحفاظی و راهداری اداره راه و شهرسازی خلخال و 47 کیلومتر نیز در حوزه گیلان واقع شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو