فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای:

۲۱ درصد تردد در جاده‌های سمنان مربوط به خودروهای سنگین است

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: ۲۱ درصد از تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی استان در چهار ماه گذشته از سال ۹۸ مربوط به خودروهای سنگین بود.

۲۱ درصد تردد در جاده‌های سمنان مربوط به خودروهای سنگین است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ،  احسان منصورکیایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در سمنان افزود: بر اساس نتایج استخراج‌شده از56 دستگاه تردد شمار نصب‌شده در محورهای ارتباطی استان، متوسط تردد ساعتی وسایل نقلیه سنگین در سمنان 63 دستگاه است.

    وی خاطرنشان کرد: تردد 10 میلیون خودروهای سنگین در جاده‌های استان در چهار ماه گذشته از سال 98 توسط این سامانه ها ثبت شد.

    وی ادامه داد: 21 درصد از مجموع تردد وسایل نقلیه در جاده های استان مربوط به خودروهای سنگین است و از این حیث سمنان در جایگاه هفتم کشور قرار دارد.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان اضافه کرد: به منظور کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه سنگین، نصب و راه اندازی سامانه‌های در حال حرکت (WIM) در جاده‌های سمنان در دستور کار قرار دارد.

    وی ادامه داد: بیش از 48 میلیون خودرو در چهار ماه گذشته از محورهای استان سمنان عبور کردند که محور شریف آباد- ایوانکی و برعکس بیشترین تردد خودروها را در این مدت داشت.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان ادامه داد: مدیریت ترافیک و دریافت اطلاعات برخط تردد در محورهای ارتباطی استان با استفاده از دوربین های نظارت ترافیکی، سامانه های ترددشمار و دیگر سامانه های هوشمند انجام می شود.

    هموطنان برای مدیریت بهینه زمان در سفرها با سامانه جامع 141 ارتباط برقرار کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط