فونیکسریمکسبهتام

۶ سال پیش در چنین روزی؛

آذربایجان شرقی به عنوان قطب خودروسازی کشور مطرح می شود

عصر خودرو- ۶ سال پیش در چنین روزی رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: آذربایجان شرقی با وجود مجموعه‌های بزرگ تولید خودرو می‌تواند به عنوان قطب خودروسازی کشور مطرح شود.

آذربایجان شرقی به عنوان قطب خودروسازی کشور مطرح می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، رضا رحمانی با اشاره به ظرفیت 500 هزار دستگاهی دو شرکت ایران خودرو تبریز و ایران خودرو آذربایجان، یادآور شد: این مجموعه‌های تولیدی می‌توانند در عرصه اشتغال زایی تاثیرات بسزایی داشته باشند.
    وی گفت: تفاهم نامه اولیه تولید و ظرفیت ایران خودرو تبریز 300 هزار دستگاه بوده است ولی متاسفانه در حال حاضر کم‌تر از یکصد هزار دستگاه خودرو تولید می‌کند که امید می‌رود با برنامه‌ریزی صحیح این مهم در سال حماسه اقتصادی محقق شود.

    http://asrekhodro.com/News/33196


    بررسی 5 پیشنهاد شورای عالی حمل و نقل و ترافیک در حضور رییس‌جمهور
    6 سال پیش در چنین روزی در جلسه شورای عالی هماهنگی حمل و نقل و ایمنی کشور که به ریاست رییس‌جمهور برگزار شد، اعضای جلسه پیرامون موضوع ساماندهی حمل و نقل بار در کشور اعم از درون شهری ، برون شهری توسط وسایط نقلیه سبک و سنگین بحث و تبادل نظر کردند.
    تهیه طرحی جامع برای حمل و نقل های درون شهری، ایجاد پایگاه و درگاه ملی و جامعی برای حمل ونقل بار در کشور، استفاده گسترده‌تر از ظرفیت‌های موجود در بخش حمل و نقل ریلی، ایجاد مدیریت جامع، کامل و هماهنگ سوانح و ضرورت وجود مصوبه شورای عالی حمل و نقل و ایمنی کشور برای ایجاد هرنوع محدودیت یا کاهش محدودیت برای خودروسازان از جمله پیشنهاداتی بود که از سوی اعضای شورای عالی حمل و نقل و ترافیک در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

    http://www.asrekhodro.com/News/33190


    ضرورت تغییر در بدنه خودرو برای 2 ایربگ
    6 سال پیش در چنین روزی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ضرورت تغییر در بدنه خودروها برای نصب دوایربگ، گفت: مصوبه ابلاغی درباره مهلت جدید به خودروسازان برای نصب دو ایربگ به دلیل برخی محدودیت ها و مصوبه دولت بوده و براین اساس 20 درصد خودروها مجازند تا با یک ایربگ تولید شوند.

    http://www.asrekhodro.com/News/33181

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط