فونیکسریمکسبهتام

زیرساخت‌های موجود در پایتخت برای حمل و نقل عمومی کافی نیست

عصر خودرو- رئیس شورای شهر تهران گفت: متاسفانه زیرساخت‌هایی که هم اکنون در تهران وجود دارد برای حمل و نقل عمومی کافی نیست.

زیرساخت‌های موجود در پایتخت برای حمل و نقل عمومی کافی نیست
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در مراسم افتتاح استودیو پلیس پایتخت با تشکر از همه کسانی که در نیروی انتظامی و رسانه ملی برای راه‌اندازی استودیو پلیس پایتخت زحمت کشیده‌اند به مساله نظم و امنیت پرداخت و اظهار داشت: نظم و امنیت دو مولفه بسیار مهم و به عنوان فعالیت ذاتی پلیس است.

    هاشمی تصریح کرد: مسائلی نظیر ترافیک پایه و اساس نظم در پایتخت است و طبیعی است که ناهنجاری‌های اجتماعی که منجر به آسیب‌های اجتماعی می‌شود اگر درست با آنها برخورد شود باعث امنیت می‌شود.

    رئیس شورای شهر تهران به بحث ترافیک اشاره و اظهار داشت: در بحث ترافیک و امنیت اجتماعی ما حاضر به همکاری هستیم.

    وی با اظهار تاسف از اینکه زیرساخت‌هایی که هم اکنون در پایتخت وجود دارد برای حمل و نقل عمومی کافی نیست تصریح کرد: در تهران زیرساخت‌های خوبی است اما تجهیز نشده است و باید برای تهیه زیرساخت شهرک‌های اقماری فعالیت کنیم.

    وی گفت:  در شهر تهران حدود 500 کیلومتر ریل داریم که در حد پایین از آن استفاده می‌شود؛ 300 کیلومتر در تهران و 200 کیلومتر در شهرک‌های اقماری است که باید 10 میلیون سفر داشته باشیم اما متاسفانه کمتر از 2.5 میلیون سفر در آنها به وقوع می‌پیوندد.

    هاشمی ادامه داد: باید با تجهیز آن و کمک از شهرداری و دولت این امکان را فراهم کنیم تا استفاده بیشتری از این زیرساخت‌ها صورت گیرد.

    رئیس شورای شهر تهران به محدودیت تردد در محدوده زوج و فرد پرداخت و گفت: اگر حمل و نقل عمومی درست نباشد به مردم فشار می‌آید که می‌خواهند از حمل و نقل عمومی ناکارآمد استفاده کنند پس باید این مساله درست شود.

    رئیس شورای شهر تهران گفت: دولتمردان عاقلانه‌تر تصمیم بگیرند تا زیرساخت‌ها بهتر تجهیز شود تا به مردم خدمت‌رسانی ارائه شود.

    این مقام ارشد شورای شهر تهران تصریح کرد: در مورد ناهنجاری‌ و آسیب‌های اجتماعی نیز همکاری هر سه ارگان را خواهانیم همچنین باید بسیج و بهزیستی نیز وارد عمل شوند تا ناهنجاری‌ها کمتر شوند.

    وی اظهار امیدواری کرد که بتوان با همکاری یکدیگر سلامت و رفاه را برای شهروندان رقم زد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو