فونیکسریمکسبهتام

مروری بر صورت‌های مالی ۳ ماهه "خگستر"

عصر خودرو- شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۲ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته کاهش ۹۶ درصدی را نشان می‌دهد.

مروری بر صورت‌های مالی ۳ ماهه "خگستر"
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از  سنا ، شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو با سرمایه ثبت شده یک هزار و 500 میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای 3 ماهه نخست دوره مالی منتهی به 29 اسفند 1398 را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو در دوره یاد شده، مبلغ 3 میلیارد و 934 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 2 ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال 97 معادل 96 درصد کاهش داشته است.

    شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو، کاهش 100 سایر درآمدهای غیر عملیاتی را از جمله دلایل عمده کاهش سود هر سهم و کاهش 95 درصدی سود خالص نسبت به دوره گذشته عنوان کرده است.

    با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ 5 هزار و 848 میلیارد و 735 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

    "خگستر" در دوره 3 ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند 97، به صورت حسابرسی شده، مبلغ 85 میلیارد و 737 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ 57 ریال سود به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

    همچنین بر اساس این گزارش، ارزش بازار شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو در دوره یاد شده، با افزایش 4 هزار و 913 میلیارد و 842 میلیون ریال به 9 هزار و 358 میلیارد و 739 میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با کاهش 16 میلیارد و 951 میلیون ریال معادل 2 هزار و 942 میلیارد و 874 میلیون ریال محاسبه شد.

    "خگستر" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل 16 میلیارد و 961 میلیون ریال به مبلغ معادل 39 میلیارد و 405 میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ 22 میلیارد و 444 میلیون ریال سود کسب کرد.

    شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 10 میلیون ریال خریداری کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو