فونیکسریمکسبهتام

استاندار زنجان:

پلیس با رانندگان خاطی در زنجان برخورد شدید انجام دهد

عصر خودرو- استاندار زنجان با اشاره به انجام حرکات خطرناک توسط رانندگان درونشهری در زنجان، گفت: پلیس برخورد شدید با رانندگان خاطی انجام دهد.

پلیس با رانندگان خاطی در زنجان برخورد شدید انجام دهد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، فتح الله حقیقی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان و کمیسیون ایمنی اجرایی در محل استانداری زنجان، با اشاره به تجمع رانندگان درون شهری در خصوص اجرای طرح اصلاح خطوط اتوبوسرانی بر پیگیری و بررسی ویژه فرماندار زنجان را خواستار شد، افزود: باید آرامش مردم حفظ شود.

    وی با بیان اینکه قبل از اجرای هر طرحی باید به آرامش مردم هم توجه شود، اظهار کرد: قبل از عملیاتی کردن طرح باید مسائل به خوبی بررسی شود و اگر از اجرای طرح سوءاستفاده می‌شود فرماندار برخورد کند.

    استاندار زنجان با بیان اینکه طرح‌های مصوب شده باید به نفع مردم باشد، افزود: اگر کسانی در نتیجه اصلاح خطوط اتوبوس رانی دچار مشکل شدند، باید مشکلشان جبران شود ولی اگر افرادی سوءاستفاده می‌کنند فرمانداری برخورد جدی با این افراد انجام دهد.

    حقیقی ابراز کرد: اگر طرح مصوب شد و تبعات آن را شورای تأمین رفع نشد نباید اجرا شود و با افرادی که نسبت به اجرای طرح شیطنت می‌کنند برخورد لازم انجام شود چرا که اگر وضعیت این طور باشد سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

    وی با بیان اینکه سه شنبه‌های بدون خودرو در زنجان اجرا می‌شود ولی استقبال خوب نیست، گفت: باید فرهنگ استفاده از دوچرخه نهادینه شود و اگر از جوانان شروع کنیم استفاده از دوچرخه سواری فرهنگ می‌شود.

    حقیقی به اصلاح تقاطع دانشگاه زنجان اشاره کرد و گفت: باید این نقطه ایمن سازی شود چرا که 12 هزار دانشجو در این دانشگاه تحصیل کرده و باید امنیت جوانان تأمین شود.

    وی ابراز کرد: ایمن سازی تقاطع دانشگاه زنجان باید در اولویت اجرای طرح‌های راه و شهر سازی باشد و اگر دانشگاه هم خواستار ایمن سازی نباشد باید خودمان دست به کار شویم و نسبت به رفع مشکل موجود در تقاطع دانشگاه زنجان اقدام کنیم.

    استاندار زنجان با بیان اینکه عامل انسانی علت بیش از 70 درصد تصادفات است، گفت: شأن شورای ترافیک کار کارشناسی است و در این میان کمیته‌ای با حضور حوزه عمرانی، نیروی انتظامی، حمل و نقل تشکیل شود و عامل انسانی را کاهش دهیم و تحقق این مهم نیاز به برنامه کارشناسی دارد.

    حقیقی با بیان اینکه با رانندگانی که لایی کشیده و لات بازی می‌کند برخورد شود، گفت: لات بازی و لایی کشیدن مخل امنیت اجتماعی است و باید پلیس برخورد قاطعی با این افراد داشته باشد.

    وی با بیان اینکه کمیته‌ای برای کاهش میزان تصادفات در زنجان تشکیل می‌شود، گفت: باید برنامه‌ریزی کارشناسی و عملیاتی برای کاهش تصادفات در استان زنجان صورت بگیرد.
    کد خبر

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو