فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان:

۱۱۰۰۰حلقه لاستیک در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان توزیع شد

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از توزیع ۱۱ هزار حلقه لاستیک در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای این استان خبر داد و گفت: این اقدام برای حل مشکلات رانندگان انجام‌شده است.

۱۱۰۰۰حلقه لاستیک در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان توزیع شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، احسان منصور کیایی صبح شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات اداره کل حمل‌ونقل سمنان بابیان اینکه بالغ‌بر 11 هزار حلقه لاستیک بین رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای استان توزیع‌شده است، ابراز داشت: طی چند ماه گذشته با توجه به مشکلات پیش‌آمده برای رانندگان، کمبود لاستیک و از سویی افزایش قیمت آن، اقدامات لازم برای توزیع لاستیک با نرخ مصوب آغاز و این تعداد لاستیک در دسترس رانندگان قرارگرفته است.

    وی بابیان اینکه بیش از سه هزار و 500 دستگاه ناوگان سنگین حمل‌ونقل جاده‌ای در بخش کالا و مسافر استان سمنان مشغول خدمات‌رسانی هستند، افزود: تلاش شد تا این تعداد لاستیک برای ناوگان سنگین حمل‌ونقل جاده‌ای استان فراهم شود.

    مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان بابیان اینکه توزیع لاستیک بین رانندگان بر اساس میزان پیمایش این ناوگان است، ابراز داشت: ناوگان اتوبوس به ازای هر 20 هزار کیلومتر کارکرد و ناوگان مینی‌بوس به ازای هر 15 هزار کیلومتر کارکرد لاستیک دریافت می‌کنند.

    منصور کیایی در ادامه تصریح کرد: برای ناوگان باری تا ظرفیت 20 تن به ازای هر 20 هزار کیلومتر کارکرد، ناوگان با ظرفیت بیش از 20 تن تا 40 تن به ازای هر 15 هزار کیلومتر و ناوگان باری با ظرفیت بیش از 40 تن به ازای هر 10 هزار کارکرد دو حلقه لاستیک دریافت می کنند.

    وی بابیان اینکه در استان سمنان رانندگان ناوگان باری و مسافری که دارای کارت هوشمند فعال بوده و میزان کارکرد آنان بررسی و تائید شده است، تاکنون حداقل چهار حلقه لاستیک دریافت کرده‌اند، افزود: امیدواریم با افزایش و اختصاص سهمیه لاستیک بیشتر به این اداره کل، رانندگان خودروهای سنگین و نیمه سنگین برای تهیه لاستیک موردنیاز خود در استان، مشکلی نداشته باشند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط