فونیکسریمکسبهتام

انتقال تیرک به موزه شهرداری؛

آخرین تیرک پل گیشا روز شنبه برداشته می‌شود

عصر خودرو- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: آخرین تیرک پل گیشا روز شنبه در یک اقدام نمادین برداشته می‌شود.

آخرین تیرک پل گیشا روز شنبه برداشته می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در جمع خبرنگاران در خصوص اینکه شهرداری تهران تمام توان خود را معطوف آن کرده است تا چاله چوله های شهر را با ریختن آسفالت و تعویض روکش خیابان‌ها از بین ببرد و خیابان‌ها را شکل و فرم درستی بدهد در حالیکه اداراتی مثل گاز، آب، برق و تلفن هر از گاهی خیابان را می کنند و آسفالت ریخته شده را از بین می برند شما چه برنامه‌ای برای این موضوع و افزایش هماهنگی با دستگاه‌ها دارید گفت: ما هر جایی را که قرار است ساماندهی کنیم نامه‌ای به همه ادارات می‌فرستیم و از آنها می‌خواهیم که طرح‌های 5 سال بعد خود را هم پیش‌بینی کرده و به ما ارائه کنند تا بعد از اقدامات ما نیازی به کندن معابر نباشد.

    وی گفت بعضی مواقع مشکلاتی که برای شرکت‌های حفاری پیش می آید مشکلات یک دفعه ای و اضطراری است یعنی در خط لوله هایی که دارند و در مسیر هایی که دارند مشکلاتی پیش می آید که ناگزیر از حفاری هستند.

    صبوری دیلمی افزود در برخی موارد هم آنها مجبورند یک مسیری که هیچ پیش بینی برای آن نداشتند را حفاری کنند که نتیجه‌اش می‌شود همین چیزی که امروز می بینید که البته تا حدودی اجتناب ناپذیر است.

    معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: البته الان خیلی این موضوع کمتر شده و خیابان هایی که روکش می شوند به ندرت این اتفاق برایشان می‌افتد که مجدد حفارس در آنها شود.

    صفا صبوری دیلمی در خصوص زمان جمع آوری کامل پل گیشا نیز گفت: امروز چیزی از پل گیشا باقی نمانده و به طور کامل این پل جمع شده است منهای یک تیرک.

    وی افزود: آن یک تیرک هم قرار است روز شنبه در یک اقدام نمادین همزمان با برگزاری یک مراسم جمع‌آوری شود و احتمالا این تیرک هم به موزه شهرداری تهران منتقل می‌شود.

    صبوری دیلمی در خصوص افتتاح زیرگذر هم گفت ما قول دادیم که انشاءالله تا پایان سال اقدامات لازم برای ساخت زیرگذر به پایان برسد و شاهد افتتاح و بهره برداری از آن باشیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو