فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا مطرح کرد؛

طرح‌های ترافیک ارتباطی با پلیس ندارد

عصر خودرو- سردار هادیانفر گفت: طرح‌های ترافیک قدیمی و جدیدی که شهرداری تهران آن‌ها را اجرا می‌کند، ارتباطی با پلیس راهور ندارد.

طرح‌های ترافیک ارتباطی با پلیس ندارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در روزهای اخیر شاهد بودیم که سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ درباره طرح جدید زوج و فرد اعلام کرد که به صورت دقیق و روزانه در حال ارزیابی و بررسی این طرح هستیم و در محدوده اصلی طرح ترافیک کاهش ترافیک داشتیم، اما در باقی محدوده‌ها شاهد افزایش ترافیک در معابر بودیم.
    حال شاهد هستیم که شهروندان نه تنها بابت موضوع شلوغی خیابان‌ها ناراحت هستند، بلکه می‌گویند چرا در این اوضاع اقتصادی باید چنین طرحی اجرا می‌شد که با چالش رو به رو شویم؟

    در همین زمینه سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به این سوال که با توجه به شلوغ تر شدن معابر خارج از محدوده طرح زوج و فرد و طبق اعلام رئیس پلیس پایتخت و خلوت‌تر شدن محدوده طرح زوج و فرد، چه برنامه‌ای برای حل این شلوغی دارید؟، اظهار کرد: طرح‌های ترافیک قدیمی و جدیدی که شهرداری تهران آن‌ها را اجرا می‌کند، ارتباطی با پلیس راهور ندارد.

    وی افزود: درآمد و طرح مربوط به شهرداری است و معاون حمل و نقل شهرداری تهران این طرح را به تأیید شورای شهر رسانده و سرانجام در شورای عالی ترافیک شهر تهران تصویب شده و هیچ ارتباطی با پلیس راهور ندارد.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به خوبی یا بدی طرح بیان کرد: خوبی یا بدی این طرح نیازمند زمان است و باید مقداری جلو برود تا ببینیم چه مقدار رضایتمندی به وجود می‌آورد و در کاهش آلودگی هوا تاثیرگذار است.

    سردار هادیانفر با بیان اینکه شاید در حال حاضر قضاوت کمی زود باشد، گفت: اعلام رئیس پلیس تهران بزرگ بر اساس اطلاعات و برداشت اولیه و در حال بررسی است و اعلام خواهد شد.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در پاسخ به این سوال که شما در گذشته اعلام کرده بودید که نمی‌خواهید به شهروندان هزینه‌ای تحمیل شود، آیا موضوع اجرای طرح زوج و فرد برای شهرداری و پلیس راهور درآمدزایی ندارد؟، تصریح کرد: موضوع جریمه‌ها مربوط به گذشته است و بحث محدوه زوج و فرد قانونی بود.

    وی افزود: آن سیستم مکمل این طرح کار می‌کند، اما بحث درآمد و خود طرح مربوط به شهرداری است و هیچ ارتباطی با پلیس راهور ندارد.

    سردار هادیانفر با اشاره به تلاش پلیس برای تحمیل نکردن هزینه به مردم گفت: موضوعی که در حیطه مسئولیت ما باشد را می‌توانیم انجام دهیم و در حال حاضر طرح تقسیط جرائم رانندگی از موضوعاتی است که دنبال آن بودیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو