فونیکسریمکسبهتام

معاون وزیر راه و شهرسازی :

هیچ کمبودی در تولید لاستیک نداریم

سیستم توزیع روغن موتور اصلاح شد

عصر خودرو- حسن نیا گفت: هیچ مشکلی در زمینه تولید لاستیک نداریم و تا پایان سال آینده به اندازه کافی لاستیک در انبار‌ها ذخیره کرده ایم.

هیچ کمبودی در تولید لاستیک نداریم
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، عبد الهاشم حسن نیا رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی چندی پیش طرح‌های تشویقی برای کامیون‌داران در نظر گرفته بود، گفت:  با صحبت و رایزنی های انجام شده مقرر شد کامیون دارانی که بیش از 20 هزار کیلومتر پیمایش داشته باشند 2 حلقه لاستیک و در صورتی که 30 هزار کیلومتر بار مسافت را طی کرده باشند یک حلقه لاستیک اضافی دریافت کنند.
    وی گفت: هم اکنون وضعیت توزیع لاستیک‌ کامیون ها بسیار مناسب است و برای رانندگانی که در مسیر بندر امام خمینی(ره) اقدام به جا به جایی کالا و بار می‌کنند طر‌های تشویقی در نظر گرفته‌ایم.

    حسن نیا افزود: به دلیل افزایش میزان واردات و صادرات کالا‌های اساسی در بندر امام خمینی(ره)، میزان نیاز به کامیون داران در این منطقه افزایش یافته است.

    رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به اینکه هیچ مشکلی از لحاظ توزیع و یا تولید لاستیک کامیون داران وجود ندارد گفت: تا پایان سال آینده لاستیک در انبار‌ها وجود دارد و کامیون داران نگران کمبود لاستیک نباشند.

    وی تصریح کرد: برخی از کامیون داران نگران کمبود روغن موتور بودند که هم اکنون در بندر امام خمینی(ره) برای رانندگان یک نمایندگی روغن موتور قرار داده ایم تا نیاز این بخش برطرف شود.

    معاون وزیر راه وشهرسازی تصریح کرد: همچنین طی رایزنی‌هایی که با تولید کنندگان روغن موتور انجام دادیم مقرر شده سیستم توزیع آن‌ها اصلاح شود و روغن موتور به صورت مستقیم از خود تولید کنندگان به رانندگان عرضه شود.

    حسن نیا یاد آوری کرد : براساس هماهنگی‌های انجام شده در کمیسیون عمران با وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار است لاستیک و روغن مورد نیاز رانندگانی که بار و مسافر جابه‌جا می‌کنند از طرف شرکت توزیع کننده روغن در پایانه‌های بار توزیع شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو