فونیکسریمکسبهتام

با ایمن‌ترین خودرو کمپانی جک آشنا شوید

عصر خودرو -هرچند همه ما می‌دانیم که خودروهای چینی حتی در بهترین حالت خود نیز هنوز از تکنولوژی‌های روز دنیا در تمام زمینه‌ها چندین قدم عقب هستند. اما از زمانی که به بهانه پر کردن خلأ بین قیمت خودروهای داخلی و خودروهای لوکس وارداتی، پای برندهای چینی به ایران باز شد، خریداران قشر متوسط که قشر بزرگی از جامعه را نیز تشکیل می‌دهند در ایران انتخابی جز خودروهای تولید داخل و یا چینی را نداشتند. البته از یک سری جهات نیز باید از حضور خودروهای چینی در بازار میان رده‌های ایران متشکر نیز باشیم! چراکه باعث افزایش گزینه‌های انتخابی در بازار خودروهای میان رده شدند.

با ایمن‌ترین خودرو کمپانی جک آشنا شوید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹:۰۰
  • با ایمن‌ترین خودرو کمپانی جک آشنا شوید
  • با ایمن‌ترین خودرو کمپانی جک آشنا شوید
  • با ایمن‌ترین خودرو کمپانی جک آشنا شوید
  • با ایمن‌ترین خودرو کمپانی جک آشنا شوید
  • با ایمن‌ترین خودرو کمپانی جک آشنا شوید

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از اقتصادآنلاین ، حال در این اوضاع ناچاری بازار ایران، برخی از این برندهای چینی با آپشن‎های رنگارنگ خود توانسته رضایت مشتریان را جلب کنند. جک یکی از این برندهاست که با مدل‌های سدان و شاسی‌بلند خود در بازار ایران حضور دارند. در حال حاضر خرید و فروش ماشین  جک به دلیل ویژگی‌ها و برتری‌هایی که نسبت به رقبای چینی دیگر خود دارد انتخاب بهتری است. اما نکته‌ای که برای بسیاری از خریداران اهمیت بسیار دارد ایمنی خودرو است که بسیاری از خودروهای چینی از ارائه خوب آن ناتوان هستند. خوشبختانه در میان محصولات کمپانی جک ویژگی‌های ایمنی خوبی نیز دیده می‌شود. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با ایمن‌ترین خودرو کمپانی جک در ایران آشنا کنیم.

جک اس 5؛ ایمن‌ترین خودرو کمپانی جک

برخلاف بسیاری از خودروهای چینی موجود در بازار ایران که از ارائه امکانات ایمنی پایه نیز ناتوان هستند. و یا در هنگام مونتاژ ایربگ ها و دیگر آپشن‎های ایمنی آن‌ها به منظور کاهش قیمت توسط کمپانی‌های داخلی برداشته می‌شود! جک اس5 با همکاری کرمان موتور توانسته با ویژگی‌های ایمنی خوبش رضایت مشتریان ایرانی را جلب کند. اگر در سایت رسمی خود کمپانی جک نیز به دنبال نام جکs5 باشید، خواهید دید که مقالات زیادی تحت عنوان میزان ایمنی جکs5 و امتیازات بالای جک s5 در تست تصادفات خواهید دید.

این موضوع نشان‌دهنده این است که نه‌تنها در میان محصولات موجود در ایران، بله در بین تمام محصولات کمپانی جک، این خودرو از ایمنی بالاتری برخوردار است.( البته در مقایسه با محصولات خود جک) در ادامه به بررسی نتایج تست تصادفات جک اس5 در چین می‌پردازیم.

موسسه تست تصادفات C-NCAP که ادعا می‌کند استانداردهای تست‌های آن از موسسه معتبر EURO-NCAP مرجع می‌گیرد، در سال 2014 محبوب‌ترین شاسی‌بلند خود یعنی جک اس5 را مورد ارزیابی قرار دارد. در این تست آزمایش‌های بسیاری روی این خودرو انجام شد. اولین آزمایش طی کردن تور 50 هزار کیلومتری جک اس5 بود که نتایج رضایت بخشی در پی داشت. طی کردن این مسیر طولانی بدون بروز مشکل نشان‌دهنده قابل‌اعتماد بودن این خودرو است. بنابراین اگر شما هم با خودرو شخصی خود به سفرهای طولانی می‌روید، خرید جک اس5 می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

نتایج تست تصادفات C-NCAP برای جک اس5

تست تصادف از ناحیه جلو با سرعت 64 کیلومتر بر ساعت تست دیگری بود که بر روی این خودرو انجام شد، نتایج به‌دست‌آمده از این آزمایش سالم ماندن 40% از بدنه خودرو، برخورد زانوهای راننده با ستون فرمان و حفاظت شدن راننده توسط ستون فرمان بود. به لطف ستون جمع شونده فرمان، راننده در این تست با برخورد جزئی زانو روبرو شد. در پایان این تست سرنشین کنار راننده نیز به دلیل وجود فاصله زیاد بین پاها و بدنه خودرو آسیبی ندید.

در تست ضربه‌های جانبی این خودرو نیز پس از وارد شدن ضربه ساختار جانبی خودرو سالم باقی ماند، ساختار ستونB نیز بدون تغییر و فرورفتگی درها نیز جزئی بود. درهای جلو و عقب به شکل نرمال باز و بسته شدند. ایربگ های جانبی و پرده‌ای نیز برای محافظت از آسیب سر و قفسه سینه سرنشینان باز شدند. البته لازم به ذکر است که در اصل جک اس5 دارای 6 ایربگ است که دو از آن‌ها ایربگ پرده‌ای است. اما کرمان موتور به منظور کاهش هزینه‌های مونتاژ این دو ایربگ را برداشته و خودروهای مونتاژی را با 4 ایربگ وارد بازار می‌کند.

با توجه به این تست‌ها می‌توان نتیجه گرفت که بدنه جک اس5 استقامت و استحکام خوبی در برابر ضربه‌های ناگهانی دارد. علاوه بر این استفاده از ستون فرمان جمع شونده در این خودرو نیز باعث شده تا راننده از ایمنی بالایی در تصادفات برخوردار باشد. این شواهد نشان‌دهنده برتری‌های جک اس5 نسبت به محصولات دیگر این کمپانی و حتی کمپانی‌های چینی دیگر در بازار ایران است. بنابراین اگر در بازار میان رده‌ها به دنبال یک شاسی‌بلند ایمن هستید می‌توانید با خرید جک اس5 به خواسته خود برسید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو