فونیکسریمکسبهتام

عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس:

۳۰۱ نماد خودباوری صنعت ایران در شرایط تحریم است

عصر خودرو- تلاش ایران خودرو و سازندگان داخلی در طراحی وتولید محصول ۳۰۱ را نمونه ای از توانایی و خودباوری صنعت خودروسازی ایران ارزیابی کرد و گفت این تلاش پیام روشنی دارد که ما قادریم بدون نیاز به خودروسازان خارجی خودروهای جدید را طراحی و وارد بازارهای داحلی و خارجی کنیم .

۳۰۱ نماد خودباوری صنعت ایران در شرایط تحریم است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایکوپرس، نادر قاضی پور عضوکمیسیون صنایع  و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب افزود: شرکت‌های مهم خودروسازی کشورمان به رغم تحریم‌های آمریکا با تلاش مضاعف در طرح جهاد خودکفایی برای تولید قطعات پیشرفته خودرو مشارکت کنند و درحال پشت سر گذاشتن این دوران با موفقیت هستند.
    وی اظهارداشت: ایران خودرو توانست در شرایط سخت کسب و کار صنعتی، چرخ تولیدرا به همت کارگران خدومش هروز بهتر از روزگذشته  به گردش درآورد.
    نماینده مردم ارومیه تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی همواره تلاش کرده است تا بتواند زمینه های رشد و توسعه این صنعت مهم و راهبردی را فراهم کند و در شرایط دشوار مانند تحریم ها همواره کوشیده است تا روند فعالیت در صنعت خودرو سازی  همچنان ادامه یابد.
    وی کمک چهار هزار میلیارد تومانی به قطعه سازان در ماه های پایانی سال گذشته را یکی از نمونه های روشن  حمایت کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از صنعت خودرو و قطعه سازی در شرایط تحریم های بین المللی ذکر کرد و افزود: این حمایت به معنای نگاه راهبردی  مجلس به این صنعت است که  به خصوص در زمینه خودکفایی و اشتغال زایی نقش مهمی در توسعه اقتصادی و صنعتی کشور دارد.
    قاضی پور تاکیدکرد: با توجه به توانایی های مطلوب در صنعت خودروسازی کشورمان، دولت و تمام دستگاه های مسوول با حمایت‌های اصولی از این صنعت زمینه‌های توسعه و پیشرفت آن را  فراهم کنند تا ما هم در زمینه صادرات محصول و قطعه گام‌های موثری برداریم.
     این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در عین حال به این موضوع اشاره کرد که مجلس اعتقاد دارد که شرکت های خودروسازی باید شرکت های زیانده خودرا واگذار کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو