فونیکسریمکسبهتام

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران خبر داد

مرگ ۲ تن در تصادف سه خودرو در اتوبان تهران-قم

عصر خودرو- ملکی از تصادف سه خودرو در اتوبان تهران-قم و مرگ دو تن در حادثه خبر داد.

مرگ ۲ تن در تصادف سه خودرو در اتوبان تهران-قم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران درخصوص حادثه تصادف در مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران_قم اظهار کرد: این حادثه در ساعت 00:26 بامداد اتفاق افتاد. این محدوده خارج از حوزه استحفاظی شهرداری و آتش نشانی تهران است، تقریبا مقابل خروجی رباط کریم این حادثه رخ داد، اما از آتش نشانی تهران از ایستگاه 50 نیرو به عنوان کمک اعزام شد.
    وی افزود:در این حادثه 3 دستگاه خودرو شامل دو دستگاه خودرو 405 و یک دستگاه پرشیا با یکدیگر برخورد کردند. در اثر این حادثه یک دستگاه پژو 405 کاملا شعله ور شده بود و زمانی که آتش نشانان به محل رسیده بودند یک نفر که جان خود را از دست داده بود و داخل خوردرو کاملا گرفتار و محبوس شده بود. آتش نشانان بلافاصله آتش را خاموش کردند و جسد مجهول الهویه را پیدا کردند.

    ملکی گفت: جمعا از این خودرو‌ها 6 نفر هم توسط آتش نشانان نجات پیدا کردند که هر 6 نفر هم مرد بودند. در داخل پرشیا هم یک خانم جوان حدود 18 سال بود که به علت گرفتار شدن در خودرو و جراحات وارده جان خود را از دست داد. با کمک آتش نشانان از ماشین خارج و منطقه پاک سازی شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط