فونیکسریمکسبهتام

سردار رحیمی خبر داد؛

افزایش ترافیک پایتخت با پولی شدن زوج یا فرد

ماموران خاطی تهرانپارس بازداشت و خلع درجه و عنوان شدند

عصر خودرو- رئیس پلیس پایتخت از دستگیری ۵ نفر از متهمان حادثه پارک پلیس تهرانپارس و خلع درجه ماموران خاطی خبر داد.

افزایش ترافیک پایتخت با پولی شدن زوج یا فرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه برگزاری طرح رعد 26 که امروز (سه‌شنبه چهارم تیرماه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این مرحله از اجرای طرح رعد توسط پلیس پایتخت 315 فقره حکم قضایی اخذ شد و 561 نفر از سارقان و مالخران نیز دستگیر شدند.

    وی با اشاره به کشف و ضبط 52 هزار و 229 مورد اموال سرقتی مردم افزود: در این راستا 830 پرونده برای سارقانی که در قالب 21 باند اقدام به سرقت می‌کردند، تشکیل شد که بالغ بر 300 نفر از سارقان دارای سابقه و از 3 ماه تا چند سال در زندان بودند.

    رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه کشف شده در این طرح بالغ بر 8 میلیارد و 400 میلیون تومان بوده است، گفت: 87 درصد مالکان اموال مسروقه شناسایی شدند، 5 قبضه سلاح گرم و 39 قبضه سلاح سرد از سارقان کشف شد.

    رئیس پلیس پایتخت گفت: 28 قاچاقچی کالا دستگیر و 42 هزار و 272 مورد انواع کالای قاچاق کشف و 5 باند هم منهدم شدند که ارزش مالی کالا‌های قاچاق کشف شده 2 میلیارد تومان برآورد شده است.

    وی افزود: به زودی پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی در پایتخت راه اندازی خواهد شد.

    سردار رحیمی گفت: مبارزه با دلالان ارز ادامه دارد و در این خصوص ماموریت‌های خود را انجام می‌دهیم که با انجام این امور عملا دلالی وجود ندارد، چراکه همگی جمع آوری شدند، صرافی‌ها و بازار را برای شناسایی دلال‌ها مجهز به دوربین کردیم تا پس از شناسایی بلافاصله توسط پلیس دستگیر شوند.

    وی افزود: با خرید و فروش ارز در فضا‌های غیر قانونی و خارج از صرافی‌ها برخورد خواهد شد.

    رئیس پلیس پایتخت درخصوص طرح ترافیک جدید گفت: به صورت دقیق و روزانه در حال ارزیابی و بررسی این طرح هستیم، در محدوده اصلی طرح ترافیک کاهش ترافیک داشتیم، اما در بقیه محدوده‌ها شاهد افزایش ترافیک در معابر بودیم که در حال بررسی این موضوع و حل مشکلات هستیم.

    وی افزود: پل گیشا پل فرسوده‌ای بود و به حالت قیف درآمده بود، لذا 7 مسیر جایگزین برای تردد در این محدوده تعیین شده است و از مردم درخواست داریم تا با همکاری در این زمینه به ما کمک کنند.

    سردار رحیمی گفت: توجه بسیاری را به بحث حاشیه شهری داریم و با توجه به سه مولفه جمعیت و جغرافیا و جرم باید به کلانتری‌ها رسیدگی شود.

    رئیس پلیس پایتخت در واکنش به اتفاق پارک پلیس در شرق تهران گفت:  این گزارش از سوی شهروندان مبنی بر انجام حرکات و رفتارهای ناهنجار توسط عده‌ای از جوانان به پلیس ارائه شد، به طوری که شئونات را زیر پا گذاشتند.

    وی افزود: در وهله اول به این افراد تذکر داده شد و امر به معروف و نهی از منکر صورت گرفت و پس از آن، افراد مذکور به پلیس فحاشی کردند و تمام این 5 نفر دستگیر شدند.

    رئیس پلیس پایتخت گفت: دو مامور خاطی (جانشین کلانتری و دیگری مامور پلیس) بازداشت و خلع درجه و عنوان شدند و با آن‌ها طبق قانون برخورد خواهد شد.

    سردار رحیمی تصریح کرد: جرم این افراد کشف حجاب، انجام رفتارهای هنجارشکن و هتک حرمت به پلیس بوده است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو