فونیکسریمکسبهتام

یک نماینده مجلس مطرح کرد:

معضل جدی کامیون داران خوزستانی در تامین لاستیک و روغن موتور

عصر خودرو- عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با انتقاد از عدم نظات وزارت صنعت بر توزیع لاستیک و روغن موتور ماشین آلات سنگین، گفت: عده‌ای افراد سودجو ضمن ایجاد بازار سیاه و بالا بردن نجومی قیمت‌ها در حال ترغیب صنوف کامیون‌داران و اتوبوس داران به اعتصاب هستند.

معضل جدی کامیون داران خوزستانی در تامین لاستیک و روغن موتور
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت ، اقبال محمدیان  با اشاره به شرایط آب و هوایی خاص و گرمای طاقت فرسای استان خوزستان، گفت: بنادر بسیاری در استان خوزستان وجود دارد که این استان را به قطب گردشگری کشور بدل کرده است،همین مسئله موجب تردد گسترده کامیون داران و صاحبان ماشین آلات سنگین خصوصا اتوبوس داران زحمتکش در استان شده است.

    نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از کامیون داران و صاحبان ماشین آلات سنگین خوزستانی هستند، افزود: متأسفانه کامیون داران و صاحبان ماشین آلات سنگین در تامین لاستیک و روغن موتور ماشین آلات خود خود با مشکل و معضل جدی مواجه هستند.

    وی اضافه کرد: به دلیل عدم نظارت مستمر و سیاست‌گذاری اصولی وزارتخانه صنعت‌، معدن و تجارت در نحوه توزیع و نوع لاستیک‌های اختصاصی به خوزستان حتی این لاستیک‌ها به صورت جفت هم توزیع نشده و مشکلات بسیاری را برای رانندگان ماشین سنگین ایجاد کرده است.

    محمدیان  یادآور شد: متاسفانه از سوی دیگر عده‌ای افراد سودجو با سوء استفاده از بی تدبیری وزارت صنعت معدن تجارت ضمن ایجاد بازار سیاه و بالا بردن قیمت نجومی لاستیک و روغن موتور در حال ترغیب صنوف کامیون‌داران و اتوبوس داران به اعتصاب هستند.

    وی ضمن تذکر جدی به وزیر صنعت معدن و تجارت، گفت: بررسی و ارزیابی ویژه و آنی معضل کامیون داران و صاحبان ماشین آلات سنگین با در نظر گرفتن شرایط خاص اقلیمی و گرمایی استان باید در دستور کار وزارت صمت قرار گیرد.

    عضو کمیسیون عمران مجلس تأکید کرد: اختصاص سهمیه ویژه لاستیک متناسب با شرایط آب و هوایی خوزستان به کامیونداران و صنف اتوبوس داران و همچنین تامین و توزیع روغن موتور مورد نیاز با نرخ عادلانه درخواست مورد نظر ما است تا با نظارت مستمر نسبت به کنترل قیمت اقلام مورد نیاز صنوف زحمتکش فوق از جمله لاستیک و روغن موتور اقدام لازم و آنی بعمل آید.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو