فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس‌راه استان بوشهر:

تصادفات منجر به فوت در استان بوشهر ۱۷ درصد افزایش یافت

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان بوشهر از برخورد جدی با تخلفات حادثه‌ساز در استان خبر داد و گفت: تصادفات منجر به فوت در استان بوشهر ۱۷ درصد افزایش یافت.

تصادفات منجر به فوت در استان بوشهر ۱۷ درصد افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ جابر پاپری صبح شنبه در نشست شورای ترافیک استان بوشهر اظهار داشت: در سال گذشته 36 فقره تصادف منجر به فوت در استان بوشهر داشتیم که 47 نفر در این حوادث جان خود را از دست دادند.

    وی اضافه کرد: امسال 53 فقره تصادف منجر به فوت داشتیم که 69 نفر در این حوادث جان خود را از دست داده‌اند که از نظر تعداد تصادفات فوتی 17 درصد و از نظر تعداد فوتی‌ها 29 درصد افزایش داشته است.

    رئیس پلیس راه استان بوشهر از برخورد جدی با تخلفات حادثه‌ساز در استان خبر داد و اضافه کرد: میزان افزایش برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در استان بوشهر 16 درصد بوده است.

    وی بیان کرد: 55 نفر از مجموع 69 نفر متوفی حوادث رانندگی استان بوشهر در سال جاری در صحنه تصادف جان خود را از دست داده‌اند که 83 درصد افراد فوت شده را شامل می‌شود.

    پاپری با بیان اینکه 24 درصد فوتی‌ها مربوط به حوادث موتورسیکلت‌ها بوده است، افزود: از این افراد فوت شده در حوادث، 49 نفر در خودرو و 17 نفر در موتورسیکلت‌ها و سه نفر هم پیاده بوده‌اند.

    وی از افزایش برخورد با خودروهای شوتی در سطح راه‌های استان خبر داد و بیان کرد: بیشترین دلایل حوادث رانندگی در این سه ماه سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و سبقت غیرمجاز بوده است.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط