فونیکسریمکسبهتام

بررسی فنی ام وی ام X۲۲ + مشخصات

عصر خودرو- ام‌وی‌ام X۲۲ از زمستان سال ۹۵ به ایران آمده، که نسخه کراس‌اوری از هاچ‌بک ۳۱۵ است.

بررسی فنی ام وی ام X۲۲ + مشخصات
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ام‌وی‌ام X22، که از زمستان 95 به ایران آمده، را باید نسخه کراس‌اوری از هاچ‌بک 315 بدانیم، چراکه پلتفرم و اجزای فنی هردو خودرو، شباهت زیادی به یکدیگر دارند.

    البته مهندسان چینی، تغییراتی در سیستم فنربندی خودرو اعمال کرده‌اند که منجر به کاهش انعطاف‌پذیری و خشک‌تر شدن X22 نسبت به 315 شده است. عملکرد جعبه‌دنده 4 سرعته اتومات X22 نسبت به خودرو‌هایی نظیر X50 (که با جعبه‌دنده CVT عرضه می‌شوند) برتری محسوسی دارد، ولی بهتر از استپ‌وی اتومات نیست.

    تشخیص تیپ‌های مختلف X22 کار آسانی است. در تیپ «اسپرت» علاوه‌بر سقف دو رنگ، حالت رانندگی اسپرت نیز برای تنظیم پیشرانه تعریف شده. تیپ‌های «اکسلنت» نیز به گارد و رکاب اسپرت مجهزند.

    همچنین از تابستان 97 مدیران خودرو «پنج آپشن جدید» شامل حسگر فشار باد تایر (TPMS)، کنترل پایداری (ESP)، کنترل کشش (TCS)، کمکی حرکت در سربالایی (HAC) و ترمز کمکی (EBA) را روی تیپ‌های «لاکچری» و «اسپرت اکسلنت» قرار داد.

    البته با اضافه شدن این آپشن‌ها، مدیران خودرو برای اینکه مشتریانش دچار سردرگمی نشوند، نام تیپ اسپرت اکسلنت را به «اکسلنت اسپرت» تغییر داد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط