فونیکسریمکسبهتام

یک هزار دستگاه خودروی قاچاق در انبارها موجود است

عصر خودرو- رئیس سازمان اموال تملیکی کشور از وجود یک هزار دستگاه خودروی قاچاق در انبارهای این سازمان خبرداد و گفت: بخشی از این خودروها بیش از ۲ سال از زمان دپوی آنها می‌گذرد.

یک هزار دستگاه خودروی قاچاق در انبارها موجود است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، جمشید قسوریان جهرمی روز یکشنبه در حاشیه آغاز به کار اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان البرز در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این خودروها که بالای 2 هزار و 500 سی سی بوده برای تعیین تکلیف آنها نیازمند مجوز دستگاه قضایی هستیم.

    رئیس سازمان اموال تملیکی کشور اظهار داشت: پرونده قضایی این خودروها ممکن است زمانبر شود که در صورت تعیین تکلیف آنها، سازمان اموال تملیکی آماده فروش این خودروها به متقاضیان است.

    وی ادامه داد: ما به عنوان سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی نماینده تعیین تکلیف کالاهای تملیکی هستیم که این کالاها شامل متروکه، ضبط قضایی و قاچاق هستند.

    قسوریان جهرمی با اشاره به راه اندازی اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی البرز خاطر نشان کرد: با حمایت و پشتیبانی استاندار البرز و در در راستای حل مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مردمی، ساختمان اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی البرز راه اندازی شد.

    امروز با حضور سازمان اموال تملیکی کشور، اداره اموال تملیکی استان البرز آغاز به کار کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط