فونیکسریمکسبهتام

همزمان با هفته محیط زیست؛

طرح بررسی کنارجاده ای معاینه فنی۴۰خودرو سنگین در بهارستان اجرا شد

عصر خودرو- رئیس اداره حفاظت محیط زیست بهارستان از اجرای برنامه بررسی برگه معاینه فنی خودروهای سنگین در حال تردد شهرستان به مناسبت هفته محیط زیست طی روز جاری خبر داد.

طرح بررسی کنارجاده ای معاینه فنی۴۰خودرو سنگین در بهارستان اجرا شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، شیدا اکار صبح سه شنبه در تشریح خبر اجرای طرح بررسی کنار جاده ای برگه معاینه فنی 40 خودروی سنگین به مناسبت هفته محیط زیست در بهارستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور گرامیداشت هفته محیط زیست با شعار «کاهش آلاینده ها و پسماند؛ آسمان آبی، زمین سبز» طرح بررسی کنار جاده ای معاینه فنی خودروهای سنگین دیزلی با همکاری پلیس راهور انجام پذیرفت.

    وی در ادامه با اشاره به اینکه خودروهای دیزلی آلاینده، یکی از منابع مهم آلاینده هوا بوده، اظهار نمود: شهرستان بهارستان روزانه با تردد حجم بالایی از خودروهای سنگین روبرو می باشد که در روز جاری معاینه فنی 40 خودرو با همکاری پلیس راهور مورد نظارت قرار گرفته که از این تعداد 3 خودرو فاقد برگه معاینه فنی بودند.

    رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان در پایان اذعان داشت: تعدادی از خودروهای سنگینی که در این طرح در سطح شهر مورد بررسی قرار گرفتند با توجه به خروجی اگزوزها و علیرغم داشتن برگه معاینه فنی، کارکرد مناسبی نداشتند و این امر لزوم دقت بیشتر در هنگام صدور برگه ی معاینه ی فنی برای این نوع خودرو ها را می طلبد.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم