فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه:

۶۰ درصد از تجهیزات مترو بومی سازی شده است

عصر خودرو- امام با اشاره به اینکه در بخش ساختمانی و فیزیکی ساخت تونل به خود کفایی رسیده ایم، گفت: در بخش تجهیزات نیز بیش از ۶۰ درصد به بومی سازی دست یافته ایم.

۶۰ درصد از تجهیزات مترو بومی سازی شده است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از روابط عمومی و بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، علی امام با تاکید بر اینکه با حمایت و پشتیبانی دولت و سایر دست اندرکاران قادر به تولید صد درصدی در بخش تجهیزات نیز خواهیم بود، افزود:علی رغم تحریم‌های ظالمانه بین المللی علیه جمهوری اسلامی ایران؛ با مهندسی معکوس به موفقیت‌های زیادی در زمینه ساختمانی و تجهیزاتی مترو دست یافته ایم و به طور قطع به همت تولید کنندگان داخلی خودکفایی کامل در بخش تجهیزات نیز امکان پذیر خواهد بود.
    وی با اشاره به اینکه تکمیل خطوط شش و هفت مترو از اولویت‌های شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) به شمار می‌آید، بیان داشت: تا چند ماه آینده بخش شرقی خط هفت، حد فاصل مهدیه تا بسیج به طول هشت و نیم کیلومتر با دو ایستگاه به بهره برداری خواهد رسید.

    وی به افتتاح ایستگاه میدان امام حسین (ع) تا نیمه نخست تابستان جاری اشاره و تصریح کرد: در حال برنامه ریزی هستیم تا با تزریق نقدینگی بخش شمالی خط شش مترو با شانزده و نیم کیلومتر نیز به مدار بهره برداری وارد شود.

    امام به موضوع مناقصه پایانه آزادگان اشاره و خاطر نشان کرد: امیدواریم فاز یک این پایانه که شامل بخش پارکینگ است امسال به بهره برداری برسد.

    وی ادامه داد:همچنین تلاش داریم تا پایان سال جاری فاز دوم پایانه کلاهدوز را نیز وارد مدار بهره برداری کنیم.

    گفتنی است هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی و صنایع وابسته از امروز 19 خرداد ما تا 22 ماه جاری در محل دایمی نمایشگاه بین المللی از ساعت 10 صبح تا ساعت 18 در حال برگزاری است و علاقه مندان می‌توانند از غرفه شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در سالن 7 بازدید کنند.

    انتهای پیام/

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط