فونیکسریمکسبهتام

ضرورت ثبت‌نام همه خودروها در سامانه‌ «تهران من»

عصر خودرو- معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری تهران از پایان طرح «زوج یا فرد» در پایتخت خبر داد و گفت: از ابتدای تیر ماه طرح «محدوه کنترل آلودگی هوا» در محدوده‌ زوج یا فرد سابق اجرایی خواهد شد.

ضرورت ثبت‌نام همه خودروها در سامانه‌ «تهران من»
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نق از  ایسنا،  محسن پورسیدآقایی با اشاره به اجرای طرح ترافیک 98 از ابتدای تیر ماه تصریح کرد: طرح ترافیک همانند سال گذشته در محدوده مرکزی شهر تهران اجرا می‌شود. با این تفاوت که از ابتدای تیرماه 98 طرح «زوج یا فرد» حذف خواهد شد و به‌جای آن طرح «محدوده کنترل آلودگی هوا» در محدوده دوم اجرا می‌شود.

    وی با تاکید بر پایان اجرای طرح زوج یا فرد در پایتخت اظهارکرد: در طرح مذکور، خودروهای پلاک تهران در هر فصل 20 روز(و خودروهای پلاک غیر تهران 15 روز) مجاز به تردد رایگان در محدوده دوم (زوج یا فرد سابق) هستند به‌طوری‌که زوج یا فرد بودن پلاک خودروها نیز در تعیین روزهای مجاز اثری ندارد و ملاک، صرفا تعداد روزهای ورود است.

    معاون شهردار تهران بر ضرورت ثبت‌نام خودروها در سامانه‌ «تهران من» تاکید کرد و گفت: تمامی دارندگان خودروهای شخصی ساکن تهران همچنین ساکنان دیگر شهرها که با خودروی شخصی قصد سفر به تهران را دارند باید پیش از ورود به محدوده‌های ترافیکی اول و دوم در سامانه «تهران من» به نشانی My.tehran.ir ثبت‌نام کرده باشند تا بتوانند از 20 روز تردد رایگان در محدوده‌ کنترل آلودگی هوا بهره‌مند شوند.

    بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، معاون شهردار تهران اظهارکرد: در سال 98 با هدف تشویق بیشتر شهروندان به قانون‌مداری و کاهش موارد اعمال جریمه، با هماهنگی پلیس راهور ناجا، مهلت یک‌ماهه‌ای برای پرداخت عوارض طرح ترافیک و جلوگیری از جریمه در نظر گرفته‌شده است. بدین معنا که اگر شهروندانی با خودروی شخصی وارد محدوده طرح ترافیک شوند اما در حساب خود موجودی کافی نداشته‌ باشند، یک ماه مهلت دارند که بدهی خود را پرداخت کنند تا در فهرست اعمال جریمه قرار نگیرند که استفاده از این مهلت و دریافت پیامک هشدار نیز منوط به ثبت‌نام در سامانه‌ «تهران من» است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو