فونیکسریمکسبهتام

اختصاص ۲۵۰ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زوار حرم امام از ۸ استان

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت جوان‌سیر ایثار گفت: امسال برای جابه‌جایی زوار استان‌های مرکزی، قزوین، قم، سمنان، البرز، ‌کاشان، اصفهان، استان تهران و تهران بزرگ، از مبادی خود به حرم امام خمینی (ره)، ۲۵۰ دستگاه اتوبوس اختصاص داده‌ایم.

اختصاص ۲۵۰ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زوار حرم امام از ۸ استان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، محمدحسن دهقانی  درباره اختصاص اتوبوس توسط این شرکت اتوبوسرانی برای اعزام زائران حرم امام خمینی رحمت الله علیه، اظهار داشت: در ایام ارتحال حضرت امام خمینی (ره) جوان‌سیر ایثار نیز مسئولیت جابه‌جایی زائران حرم امام را بر عهده دارد که با هماهنگی استانداری‌ها و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نسبت به جابه‌جایی زوار اقدام می‌کنیم.

    وی ادامه داد: امسال هم در سی و نهمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی رحمت الله علیه، شرکت جوان سیر ایثار بر اساس مصادف‌شدن این ایام ارتحال با ماه مبارک رمضان و محدودیت های تردد، برای زائران حرم امام خمینی تعدادی اتوبوس‌ را با اعمال محدودیت‌هایی به زائران اختصاص داده‌ایم، در این راستا اختصاص اتوبوس توسط جوان‌سیر ایثار محدود به زائران استان‌های مرکزی، قزوین، قم، سمنان، البرز، ‌کاشان، اصفهان و استان تهران و تهران بزرگ شده است.

    مدیرعامل شرکت جوان‌سیر ایثار با بیان اینکه استان قم درخواست اختصاص اتوبوس‌‌ بیشتری داده است، گفت: استان قم از ما 120 دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران درخواست کرد، ما هم اعلام آمادگی کردیم، اما به دلیل عدم تامین اعتبار از سوی نهاد متولی، فعلاً 50 دستگاه اتوبوس به استان قم اختصاص داده‌ایم.

    دهقانی اضافه کرد: تعداد اتوبوس‌هایی که شرکت جوان‌سیر ایثار امسال برای اعزام زائران حرم امام خمینی در روز آینده اختصاص داده است، بیش از 250 دستگاه اتوبوس است که‌ آماده خدمات‌دهی به زائران حرم امام هستند.

    مدیرعامل شرکت جوان‌سیر ایثار ادامه داد: نظارت بر ناوگان، ارتقاء کیفیت و ایمنی آنها از پیش از آغاز سفر‌ها انجام شده است و راننده‌ها برای ارائه خدمات مناسب توجیه شده‌اند.

    دهقانی اظهار داشت: اختصاص 250 دستگاه ‌‌اتوبوس به زائران‌ استان‌های مذکور متناسب با نیاز توزیع شده است، این اتوبوس‌ها ظهر فردا از مبدا به سمت حرم حضرت امام خمینی رحمة الله علیه حرکت می‌کنند و پس از پایان مراسم، زائران را به مقاصد خود باز می‌گردانند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو