فونیکسریمکسبهتام

۴۲ دستگاه خودرو با بیش از ۱۰ میلیون ریال خلافی در ایلام توقیف شد

عصر خودرو- رئیس پلیس راه ایلام گفت: در اجرای طرح عملیاتی برخورد با خودروهای متخلف از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۲ دستگاه خودرو دارای خلافی بیش از ۱۰ میلیون ریال توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.

۴۲ دستگاه خودرو با بیش از ۱۰ میلیون ریال خلافی در ایلام توقیف شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ رضا همتی زاده  افزود: برابر تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد راهنمایی رانندگی مکلف است مراتب را به مالک خودرو اعلام نماید و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام ننماید راهنمایی و رانندگی و پلیس راه مکلف به توقیف خودرو تا پرداخت جریمه می‌باشد.

    وی افزود: رانندگانی که در محورهای مواصلاتی استان، با ارتکاب تخلفات حادثه ساز در جاده‌ها ایجاد ناامنی کرده و خط قرمز پلیس را رعایت نکنند در صورت مشاهده پلیس قطعاً برابر قانون با آنها رفتار خواهد شد.

    رئیس پلیس راه ایلام به رانندگان توصیه کرد که با استفاده از سامانه پلیس +10 از میزان مبلغ خلافی و تخلفات خود اطلاع یافته و نسبت به پرداخت جریمه‌های پرداخت نشده اقدام کنند.

    همتی زاده یادآور شد: برخورد با رانندگان متخلف که امنیت جاده‌ها و راه‌ها را با انجام تخلفات حادثه ساز به خطر انداخته و باعث وقوع تصادفات ناگوار می‌شوند، در دستور کار پلیس استان ایلام است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط