فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی:

رانندگان اتوبوس به روشن کردن کولر ملزم شدند

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تأکید بر اینکه رانندگان شرکت واحد موظف‌اند کولر اتوبوس خود را روشن کنند، گفت: اتوبوس‌های فاقد کولر چرخشی در خطوط مختلف استفاده می‌شود.

رانندگان اتوبوس به روشن کردن کولر ملزم شدند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ،  پیمان سنندجی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اظهارداشت: همه اتوبوس‌های شهری پایتخت دارای سیستم سرمایشی و یا کولر نیستند و این اتوبوس‌ها که حدود 600 مورد است به صورت چرخشی در خطوط مختلف استفاده می‌شود و فقط برای خطوط جنوبی تهران استفاده نمی‌شود.

    وی با اشاره به اینکه البته همه اتوبوس‌های تندرو دارای کولر است، افزود: با توجه به آغاز فصل گرما رانندگان  شرکت واحد موظف و ملزم شده‌اند در اتوبوس‌های کولردار، کولر اتوبوس خود را روشن کنند.

    مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: با ورود اتوبوس‌های جدید دارای کولر، اتوبوس‌های بدون کولر در سایر خطوط  از چرخه خدمت رسانی خارج می‌شوند.

    سنندجی با بیان اینکه قرارداد 117 دستگاه مینی‌بوس جدید منعقد شده و تلاش می‌کنیم تا آبان این تعداد را به چرخه حمل و نقل این مینی‌بوس‌ها را اضافه کنیم، گفت: همچنین پیگیر خرید اتوبوس‌های جدید برای پایتخت هستیم.

    وی در پایان گفت: مسافران تخلفات رانندگان اتوبوس را در زمینه‌های مختلف می‌توانند از طریق شماره 1888 به شرکت اتوبوسرانی و مدیران این شرکت اعلام کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط