فونیکسریمکسبهتام

۱۸ هزار و ۲۰۴ حلقه لاستیک بین رانندگان سیستان و بلوچستان توزیع شد

عصر خودرو- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: ۱۸ هزار و ۲۰۴ حلقه لاستیک از مرداد سال گذشته تاکنون با نرخ مصوب بین رانندگان اتوبوس و کامیون های برون شهری این استان توزیع شد.

۱۸ هزار و ۲۰۴ حلقه لاستیک بین رانندگان سیستان و بلوچستان توزیع شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، تیمور باقری روز پنجشنبه اظهار داشت: رسیدگی به مسائل، مشکلات و مطالبات رانندگان حمل و نقل جاده‌ای از دغدغه‌های اصلی مسئولان حوزه حمل و نقل محسوب می شود.

    وی تهیه اقلام مصرفی ناوگان نظیر لاستیک را یکی از دغدغه های مهم رانندگان حمل و نقل جاده ای برشمرد و افزود: با توجه به نوسانات اخیر در قیمت ها و شرایط ویژه اقتصادی، این اداره کل به منظور رفع مشکل رانندگان فعال این حوزه برنامه ریزی لازم برای تهیه و توزیع لاستیک مورد نیاز آنان مورد توجه قرار داد.

    معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: بدین منظور توزیع لاستیک با نرخ مصوب بین رانندگان استان از مرداد سال گذشته آغاز شد.

    وی بیان کرد: رانندگان می توانند لاستیک مورد نیاز خود را از طریق ثبت درخواست در سامانه و دریافت معرفی نامه از محل های اعلام شده دریافت کنند.
    باقری گفت: پس از اختصاص سهمیه توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به هر استان و معرفی عاملان فروش، رانندگان می توانند بر اساس ظرفیت و پیمایش ناوگان برای دریافت حواله با در دست داشتن برگ سبز ناوگان و کارت ملی مالک نسبت به دریافت لاستیک مورد نیاز اقدام کنند.
    وی بیان کرد: 6 هزار و 14 حلقه از لاستیک های توزیع شده این مدت در سیستان و بلوچستان به سالجاری اختصاص دارد.

    معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: رانندگان حمل و نقل جاده ای می توانند هرگونه انتقاد، نظر و شکایت خود را از طریق سامانه پیامکی 3000141 و سامانه تلفن گویای 141 این نهاد انعکاس دهند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط