فونیکسریمکسبهتام

اجرای تمهیدات ترافیکی روز قدس در البرز

عصر خودرو- جانشین فرمانده انتظامی البرز از اجرای برخی محدودیت های ترافیکی همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان های این استان خبر داد.

اجرای تمهیدات ترافیکی روز قدس در البرز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سردار سید جعفر حسینی افزود: روز جمعه دهم خرداد ماه همزمان با سراسر کشور در شهرستان‌های استان البرز راهپیمایی بزرگ و باشکوه روز جهانی قدس برگزار می‌شود و مأموران راهنمایی و رانندگی بر اساس برنامه ریزی انجام شده به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در برخی خیابان‌ها و مناطق این استان خواهند پرداخت.

    وی گفت: این محدودیت‌ها از ساعت هفت صبح روز جمعه 10 خرداد جاری آغاز و تا پایان برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس ادامه خواهد داشت.

    حسینی افزود: در مسیرهای راهپیمایی تردد هرگونه خودرو و موتورسیکلت ممنوع بوده و تنها خودروهای نیروی انتظامی و امدادرسان آن هم با مجوز خاص، مجاز به تردد در این مسیرها خواهند بود.

    وی بیان داشت: درکلان شهر کرج مرکز استان البرز نیز در طول مسیر راهپیمایی یعنی از میدان شهدا تا مصلی کرج، مأموران راهنمایی و رانندگی از ساعت هفت صبح اجازه تردد به هیچ خودرویی را نخواهند داد.

    حسینی گقت: همچنین برخی از خیابان‌های منتهی به مسیر راهپیمایی در کرج مانند پل آیت الله طالقانی، تقاطع هفتم تیر به سمت بلوار بلال و میدان شهدا به سمت تقاطع حضرت امام (ره)، خیابان‌های منتهی به سه راه دانشکده و تقاطع‌های کارخانه قند و خیابان مصباح از ساعت هفت صبح روز جمعه 10 خرداد ماه تا پایان راهپیمایی محدودیت‌های ترافیکی خواهند داشت.

    وی افزود: برای اینکه حضور مردم در راهپیمایی تسهیل شود، ناوگان حمل و نقل عمومی استان البرز به ویژه اتوبوسرانی اقدام به جابه جایی مسافران از میادین اصلی به سمت مسیرهای راهپیمایی خواهند کرد.

    جانشین فرمانده انتظامی البرز بیان داشت: از مردم فهیم استان البرز انتظار می‌رود با خودروی شخصی به محل برگزاری راهپیمایی نیایند و برای ایاب و ذهاب از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

    به گزارش ایرنا، طبق اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز سخنران مراسم روز قدس کلان شهر کرج، محمد باقر قالیباف عضو تشخیص مصلحت نظام خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو