فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری اهواز:

کرایه تاکسی های شهری اهواز ۲۰ درصد افزایش می یابد

عصر خودرو- مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری اهواز گفت: کرایه های درون شهری اهواز از مهر ماه ۹۸ افزایش ۲۰ درصدی دارند.

کرایه تاکسی های شهری اهواز ۲۰ درصد افزایش می یابد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، محمد رستم منش ظهر امروز در هشتاد و دومین جلسه شورای شهر اهواز اظهار کرد: هزار و 911 دستگاه تاکسی زرد و هزار و 505 خودروی ساماندهی شده در اهواز داریم.

    وی افزود: قصد داریم به خودروهای شخصی که غیر مجاز و بدون گواهینامه جابجایی مسافر انجام می‌دهند نفری یک میلیون تومان تسهیلات بدهیم تا تعویض و ارتقا گواهینامه داشته باشند.

    مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری اهواز به اشاره به پیشنهاد افزایش نرخ تاکسی‌های شهری در اهواز یادآورشد: نرخ کرایه تاکسی در سال گذشته 10 درصد افزایش قیمت داشته و سال جدید با توجه به شرایط و مخارج موجود با بررسی‌های انجام شده نرخ کرایه باید 37 درصد افزایش یابد.

    رستم منش با بیان اینکه این پیشنهاد به شهرداری ارائه شد، گفت: شهرداری 25 درصد و کمیسیون حمل و نقل 20 درصد را به شورا ارائه کرد تا مصوب شود که کرایه‌های درون شهری اهواز از مهر ماه 98 افزایش 20 درصدی داشته باشند.

    وی درباره زمان اجرای این مصوبه توسط اعضای شورای شهر گفت: قرار بود از اول مهر به دلیل همزمانی با سرویس مدارس و جلوگیری از بی نظمی این اقدام صورت می‌گیرد.

    مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری اهواز ادامه داد: مصوب شده بود 500 دستگاه از طریق منطقه آزاد اروند وارد چرخه مسافربری شود که 117 دستگاه برای راه آهن، فرودگاه و بی‌سیم آماده بود اما مشکلات به وجود آمده این کار را متوقف کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط