فونیکسریمکسبهتام

معاون وزیر راه و شهرسازی:

پیشرفت ۹۲ درصدی آزادراه همت- کرج

۵ پروژه آزادراهی تا پایان امسال تکمیل می شود

عصر خودرو- خادمی از پیشرفت ۹۲ درصدی آزادراه همت-کرج خبر داد و گفت: با تزریق منابع مالی، ۸ درصد باقیمانده تا پایان تابستان تکمیل می شود.

پیشرفت ۹۲ درصدی آزادراه همت- کرج
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی خیرالله خادمی از پروژه احداث آزادراه همت-کرج بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت پروژه قرار گرفت.

    معاون وزیر راه و شهرسازی در باره این پروژه اظهار کرد: آزادراه همت-کرج به طول 14.5 کیلومتر همین از پیشرفت فیزیکی 92 درصدی برخوردار است و امیدواریم با تزریق منابع مالی مورد نیاز، 8 درصد باقیمانده تا پایان تابستان 98 تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

    وی افزود: در بازدید امروز، فعالیت تمام جبهه‌های کاری مشهود بود و طی چند ماه اخیر، تحول خوبی در این پروژه آزادراهی ایجاد شده است.

    مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل‌ونقل کشور خاطرنشان کرد: با توجه به مسکونی و تجاری بودن زمین‌های عبوری آزادراه همت- کرج به منظور تملک اراضی نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه‌ای هستیم.

    به منظور رفع مشکلات ترافیکی استان البرز و همچنین محور‌های مواصلاتی به استان‌های غربی کشور برنامه‌های ویژه‌ای از سوی شرکت ساخت و توسعه در نظر گرفته شده است.

    خادمی با بیان اینکه «تکمیل و بهره‌برداری از آزادراه همت-کرج 35 درصد ترافیک ورودی به شهر تهران به این جاده منتقل می‌شود» یادآور شد: آزادراه همت-کرج یکی از مسیر‌های منتهی به پایتخت و تکمیل کننده کریدور بین‌المللی شرق به غرب کشور است که با بهره‌برداری کامل از آن علاوه بر کاهش زمان سفر و افزایش ایمنی شاهد کاهش بار ترافیکی درون شهری کرج با اتصال محور جدید به محور چالوس و کلاک و تسهیل دسترسی اهالی شمال کرج به استان‌های شمالی و تهران خواهیم بود.


    بیشتر بخوانید: تکمیل آزادراه کنارگذر جنوبی تهران تا پایان سال


    معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای تکمیل و بهره‌برداری از 5 پروژه آزادراهی از جمله آزادراه همت-کرج در سال جاری گفت: پیگیری اعتبارات، ملزومات و مصالح همچون قیر مورد نیاز این پروژه‌ها از سوی همکاران شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل‌ونقل در دست پیگیری قرار دارد تا سرمایه‌گذاران و پیمانکاران هر یک از این پروژه‌ها بتوانند طبق زمان‌بندی پروژه‌ها را تحویل دهند.

     انتهای پیام/

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو