فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور مرکز استان کرمان:

توقفگاه‌های ایمن برای وسایل نقلیه سنگین ایجاد شود

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور مرکز استان کرمان با اشاره به برخورد قانونی با تردد وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر کرمان گفت: باید توقفگاه های ایمن و مناسب برای خودروهای سنگین در نظر گرفته شود.

توقفگاه‌های ایمن برای وسایل نقلیه سنگین ایجاد شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ،  سرهنگ علی اکبر نصیری  اظهار کرد: ماه مبارک رمضان بر ترافیک تأثیرگذار است و براین اساس پیک ترافیک به ساعات قبل از افطار منتقل می‌شود و در برخی موارد شاهد سرعت غیرمجاز و ثقل ترافیک هستیم.

    وی در خصوص وضعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر کرمان ادامه داد: قرار بود پارکینگ‌هایی در نقاط مختلف و در نزدیکی شهر کرمان تعبیه شود.

    سرهنگ نصیری ادامه داد: بخشی از کار توسط شهرداری انجام شده و زمین‌هایی برای ساخت این پارکینگ‌ها در نظر گرفته شد اما بروز برخی مشکلات در برخی مناطق باعث مغفول ماندن این مساله تا به امروز شده است.

    رئیس پلیس راهور مرکز استان کرمان در خصوص پارک این خودروها در شهر کرمان تصریح کرد: حواشی شهر گرفتار این معضل است و ورود این خودروها به شهر ضمن ایجاد معضلات زیست محیطی، باعث سلب آسایش ساکنان شهرها می‌شود.

    وی از اعمال قانون توسط پلیس با رانندگان وسایل نقلیه سنگین خبر داد و گفت: در کنار این مساله باید نیاز رانندگان خودروهای سنگین شناسایی و برای رفع آنها چاره اندیشی شود.

    سرهنگ نصیری عنوان کرد: اعمال قانون در این زمینه صورت می‌گیرد و در خصوص وسال نقلیه حامل سوخت حساسیت بیشتر است چرا که کوچک‌ترین اتفاق می‌تواند محله‌ای را به مخاطره بیاندازد.

    رئیس پلیس راهور مرکز استان کرمان تاکید کرد: باید توقفگاه‌های ایمن و مناسب برای وسایل نقلیه سنگین در نظر گرفته شود.

    وی گفت: تردد نفت کش‌ها برای سوخت رسانی به پمپ بنزین‌های سطح شهر زمان بندی شده و در ساعت پرترافیک مجاز به تردد در سطح شهر نیستند.

    وی همچنین بیان کرد: در شورای ترافیک کرمان دو طرح بهسازی و ایمن سازی میدان بیرم آباد مطرح شده که بعد از رفع نواقص و تصویب، اجرا می‌شود. این طرح از طریق رفع تلاقی‌های خطرساز اجرایی می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو