فونیکسریمکسبهتام

اطلاعاتی که نحوه در دست گرفتن فرمان خودرو می‌تواند در مورد شخصیت شما فاش کند

عصر خودرو- در این مطلب می‌توانید روش خود در زمینه‌ در دست گرفتن فرمان خودرو را در تصاویر زیر انتخاب کرده و اطلاعاتی که این رفتار در مورد شخصیت شما فاش می‌کند را بخوانید.

اطلاعاتی که نحوه در دست گرفتن فرمان خودرو می‌تواند در مورد شخصیت شما فاش کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ،  بعد از چند سال رانندگی کردن، این کار به یک امر تقریبا ناخودآگاه تبدیل می‌شود که فرد بدون اینکه متوجه باشد، کار‌هایی لازم برای راندن خودرو و حرکت در مسیر را انجام می‌دهد.
    همین ناخودآگاه بودن چنین کاری باعث شده تا برخی کارشناسان رفتارشناسی در مورد ارتباط در دست گرفتن فرمان ماشین هنگام رانندگی و روحیه افراد نظراتی ارائه دهند. برای اینکه بدانید ذاتا چه نوع شخصیتی دارید از شما دعوت می‌کنیم تا ادامه این مطلب را از نظر بگذرانید. همراهمان باشید.

    شخصیت اطرافیانتان را از طرز فرمان دست گرفتن آنها حدس بزنید

    1- مینیمالیست

    شما سعی دارید به ساده‌ترین روش ممکن زندگی کنید. ترجیحتان این است که چند دوست نزدیک و صمیمی داشته باشید تا اینکه ده‌ها آشنا و دوست معمولی دور شما را پر کرده باشد. البته این توضیحات به این معنی نیست که شما انسان کسل‌کننده‌ای هستید، بلکه برعکس: مردم عاشق تیپ و استایل شما و سبک زندگی‌تان هستند.

    2- منطقی

    شما انسانی منطقی هستید. اعضای خانواده همیشه شما را برای تصمیمات درست و غیراحساسی تحسین می‌کنند و مطمئن هستند که ایده‌هایتان بر اساس منطق مطرح شده‌اند و نتیجه خوبی بدنبال خواهند داشت. البته حالت‌های روحی شما دایم در حال تغییر کردن است. اما می‌توانید آن را تحت کنترل داشته باشید.

    3- صلح‌طلب

    شما برقرار کننده صلح و آشتی هستید. نمی‌‎توانید هرگونه مشاجره و تضادی را طاقت بیاورید و برای برقراری آرامش از همه وجود خود مایه می‌گذارید. اگر مجبور شوید حتی ممکن است صدای خود را بالا ببرید. از هر چه در توان داشته باشید برای برقرار صلح میان انسان‌ها و رفع مشکل آن‌ها استفاده خواهید کرد.

    4- ایده‌آل‌گرا

    دستان خود را به گونه‌ای روی فرمان می‌گذارید که انگار تازه رانندگی یاد گرفته‌اید، یا در حال یادگیری رانندگی هستید. دلیلش این است که می‌خواهید همه کار‌ها را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانید. شعار زندگی شما این است: «همه چیز باید به بهترین شکل انجام شود.» اغلب اطرافیان دوست دارند شبیه شما باشند.

    5- دلواپس و نگران

    اغلب مواقع با نگرانی و اضطراب دست و پنجه نرم می‌کنید. همه کار‌های خود را دو تا سه بار کنترل می‌کنید تا مطمئن شوید که همه چیز به درستی انجام شده است. خانواده دو دوستان شما سعی می‌کنند آرامتان کنند، زیرا مطمئن هستند پشت چهره‌ی این فرد عصبی یک انسان مهربان و با انگیزه وجود دارد.

    6- ماجراجو

    شما به مفهوم واقعی کلمه یک ماجراجو هستید؛ از پاراگلایدر گرفته تا آفرود، غواصی در کنار کوسه‌ها و سنگ‌نوردی از تفریحات موردعلاقه شما بحساب می‌آیند. شاید اطرافیان نتوانند سبک زندگی شما را داشته باشند، اما بدون شک آن را تحسین می‌کنند.

    7- رئیس و مدیر

    شما ذاتا مدیر بدنیا آمده‌اید. یعنی کسی که توان پذیرفتن مسئولیت‌های خطیر را دارد. بیشتر مردم شما را مرشد خود می‌پندارند و به شما و کارهایتان اعتماد کامل دارند. شما اغلب مواقع برای ویژگی‌های مدیریتی مورد تقدیر قرار می‌گیرید.

    8- دلسوز و حامی

    مردم اغلب شما را دوست دارند، زیرا مهربانی و حس مسئولیت‌پذیری و حامی بودنتان برایشان ارزشمند است. اگر هر کدام از اطرافیان شما به موفقیت دست پیدا کند، شما بسیار خوشحال خواهید شد. اگر دوستانتان شکست بخورند یا با مشکل مواجه شوند، شما به خوبی از آن‌ها حمایت خواهید کرد. برعکسِ بقیه مردم که دایم در حال مبارزه با زندگی و رویداد‌ها هستند، شما آرام و ریلکس کار خود را انجام می‌دهید.

    9- باحال و خوشگذران

    شما فردی بسیار خونسرد هستید که زندگی را به خود سخت نمی‌گیرید. هر روز از زندگی برای شما مثل تعطیلات است و به هیچ عنوان دوست ندارید سبک زندگیتان را تغییر دهید. دوستان وقتی به استراحت حسابی نیاز دارند، سراغ شما می‌آیند.

    10- بولدوزر

     

    شما انسانی بسیار پرمشغله هستید و برای کسانی که مزاحمتان می‌شوند حوصله و وقت کافی ندارید. دوستان نزدیکتان روحیه جاه طلب شما را تحسین می‌کنند و مطمئن هستند که می‌توانند همیشه روی حمایت شما در هر شرایطی حساب کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو