فونیکسریمکسبهتام

سرهنگ مومنی خبر داد

جان باختن دو تن در تصادفات هفته گذشته پایتخت

عصر خودرو- رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ تصادفات منجر به فوت هفته گذشته شهر تهران را تشریح کرد.

جان باختن دو تن در تصادفات هفته گذشته پایتخت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در تشریح تصادفات منجر به فوت هفته گذشته شهر تهران اعلام کرد: در این هفته ٢ مورد تصادف منجر به فوت را در سطح شهر تهران شاهد بودیم که یک نفر سرنشین وسیله نقلیه و یک نفر راننده موتورسیکلت در اثر بی احتیاطی و عدم رعایت قوانین و مقررات جان خودشان را از دست دادند و خانواده‌هایی را داغدار کردند.

    وی افزود: تصادف اول در ساعت ١٦/٣۰ روز سه شنبه در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان روبروی بلوار یاس یک دستگاه کامیون بنز در لاین اضطرار متوقف بوده که یک دستگاه کامیونت ایسوز و از ناحیه جلو به قسمت عقب کامیون برخورد و در اثر شدت ضربه سرنشین کامیونت که فردی مذکر حدودا ٣٧ ساله در محل حادثه فوت کرد.

    رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: به رانندگان عزیز توصیه می‌کنم در هنگام توقف اضطراری در محور‌های بزرگراهی در محل امن توقف کنند و در قسمت عقب وسیله نقلیه با فاصله مناسب علائم هشدار دهنده نصب کنند و همچنین رانندگان در هنگام خستگی و خواب آلودگی حتما در یک مکان مناسب توقف کنند و پس از استراحت دوباره به مسیر خود ادامه دهند.

    سرهنگ مومنی تصریح کرد: تصادف دوم در ساعت ۰۰:٢٥ بامداد امروز پنج شنبه ٩٨/٣/٢ در مسیر شرق به غرب تونل نیایش یک دستگاه موتورسیکلت به علت تخطی از سرعت مطمئنه راننده قادر به کنترل وسیله نقلیه خود نبوده و با جدول کناری تونل برخورد و پس از طی ١٢ متر کشیدگی بر روی جدول در اثر اصابت سر راننده به دیواره بتنی تونل راننده جوان حدودا ٣٧ ساله در محل حادثه فوت کرد.

    وی افزود: به رانندگان موتورسیکلت توصیه می‌کنم از تردد در داخل تونل‌های شهری جدا خودداری کنند و در هنگام رانندگی از کلاه ایمنی استفاده کنند.

    رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در خاتمه به کلیه کاربران ترافیک توصیه می‌کنم قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و به توصیه کارشناسان پلیس راهور توجه کنند و همچنین با توجه به نزدیک شدن به شب‌های قدر رانندگان عزیز در مقابل مساجد و محل‌های برگزاری مراسم با دقت و توجه لازم رانندگی کنند و توجه ویژه به حرکت عابران پیاده داشته باشند تا شاهد وقوع حوادث دلخراش در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

    انتهای پیام/

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو