فونیکسریمکسبهتام

سارق خودرو‌های شمال پایتخت دستگیر شد

عصر خودرو- سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق لوازم داخل خودرو‌های شمیرانات خبر داد.

سارق خودرو‌های شمال پایتخت دستگیر شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ،  سرهنگ عباس مرادی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: موضوع سرقت لوازم داخلی و قطعات خودروها به یکی از معظلات اجتماعی تبدیل شده است.
    وی افزود: پلیس پایتخت در تلاش است تا بر اساس تدابیر فرماندهی انتظامی تهران، نسبت به شناسایی و دستگیری متهمان و سارقان در این حوزه اقدامات لازم را انجام دهد.

    سرهنگ مرادی تصریح کرد: ماموران سرکلانتری یکم پلیس پایتخت در پی انجام عملیاتی توانستند یکی از سارقان لوازم خودرو را که در محدوده شمیرانات و شمال پایتخت اقدام به سرقت می‌کرد، شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر کنند.

    وی افزود: در تحقیقات مشخص شد که متهم تا پیش از این به دلیل سرقت زندانی بوده است، اما با قرار وثیقه 300 میلیون تومانی آزاد شده و پس از رهایی از زندان نیز اقدام به سرقت کرده است.سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه متهم دارای سه فقره سابقه سرقت لوازم و قطعات خودرو است، تصریح کرد: پس از دستگیری وی تمام اموال سرقتی شهروندان از مخفیگاه متهم کشف و ضبط شد.

    وی افزود: متهم در بازجویی‌ها گفت که 40 سال دارد و از سال 94 اقدام به سرقت لوازم و قطعات خودرو کرده‌ است.

    سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: متهم در تشریح نحوه سرقت‌های خود گفت: پس از تخریب قفل خودرو‌ها اقدام به سرقت ضبط و باند و دیگر لوازم داخل خودرو می‌کردم.

    سرهنگ مرادی تصریح کرد: در گذشته نمایشگاه خودرو داشتم، اما به دلیل ورشکستگی مالی به سرقت از خودروها روی آوردم.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط