فونیکسریمکسبهتام

وزارت صمت به تداوم نابسامانی در بازارها پایان دهد

عصر خودرو- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس به وزرات صمت یک ماه فرصت داد تا انتصابات ناشایسته در پست‌های کلیدی وزارتخانه را اصلاح و بازار را ساماندهی کند.

وزارت صمت به تداوم نابسامانی در بازارها پایان دهد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»، سیده حمیده زرآبادی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملتبا انتقاد از انتصابات نادرست در وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: بخش عمده‌ای از نابسامانی‌ها در بازار خودرو و سایر کالاها با ناکارامدی مدیران مربوطه در وزارت صمت ارتباط مستقیم دارد. متاسفانه مسیر انتصابات در این وزارتخانه حذف شایستگان و اولویت دادن به مدیران ناکارآمد و سفارشی است.

    نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: مدارکی درباره انتصابات ناشایست در وزارت صمت وجود دارد و برخی افراد پست‌های حساس و کلیدی دارند که با میزان تحصیلات، رشته تحصیلی و تجربه آنها به هیچ وجه همخوانی ندارد.

    مدارکی درباره انتصابات ناشایست در وزارت صمت وجود دارد و برخی افراد پست‌های حساس و کلیدی دارند که با میزان تحصیلات، رشته تحصیلی و تجربه آنها به هیچ وجه همخوانی ندارد

    انتصابات ناشایسته در پست‌های کلیدی وزارت صمت

    وی با بیان اینکه در حال حاضر که کشور در شرایط جنگ اقتصادی است تصمیم گیری و تصمیم سازی در وزارتخانه صمت توسط افرادی صورت می‌گیرد که تحصیلات دوره راهنمایی دارند، اظهار کرد: استفاده از افرادی که دارای مشکل قضایی هستند در پست‌های کلیدی قطعا کمکی به بهبود شرایط نمی‌کند، اما وزارت صمت از این افراد در پست های کلیدی استفاده می‌کند.

    فرصت یک ماهه به وزارت صمت برای ساماندهی بازار و استفاده از افراد شایسته

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به وزیر صنعت، معدن و تجارت فرصتی یک ماهه داده می‌شود که این انتصابات را لغو، بازار را ساماندهی و از افراد شایسته ونخبه استفاه کند، خاطرنشان کرد: اگر وزیر به نفع مردم این انتصابات را لغو نکند و از رانت‌هایی که در حوزه خودرو رخ داده جلوگیری نکند، تا یک ماه آینده ضمن پیگیری جدی استیضاح تمامی مدارک را در اختیار رسانه‌ها قرار داده و به اطلاع مردم می‌رسانم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو