فونیکسریمکسبهتام

با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت :

«محمدباقر عالی» به عنوان رییس هیأت عامل ایدرو منصوب شد

سجادیان عضو موظف هیات عامل ایمیدرو شد

عصر خودرو- با حکم رضا رحمانی، محمد باقر عالی به عنوان معاون وزیر و رییس هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و محمد رضا سجادیان به عنوان عضو موظف هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن(ایمیدرو) منصوب شدند.

«محمدباقر عالی» به عنوان رییس هیأت عامل ایدرو منصوب شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از شاتا، در حکم محمد باقر عالی آمده است:
    «با عنایت به تعهد و شایستگی جنابعالی به سمت« معاون وزیر و رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران» منصوب می شوید تا در چارچوب مفاد اساسنامه و شرح وظایف مقرر و سیاست های دولت تدبیر و امید نسبت به ایجاد زمینه و حمایت جدی برای گسترش سهم بخش خصوصی در فعالیت های حوزه مسئولیت آن سازمان، برنامه ریزی جامع برای تامین منابع مالی و تکمیل طرح ها و پروژه های نیمه تمام، افزایش بهره وری منابع و بازده سرمایه گذای ها، تکمیل زنجیره تولید و افزایش فرصت های شغلی با بهره گیری از ظرفیت های موجود و بهره مندی از توان علمی متخصصان داخلی و فناوری های پیشرفته به منظور رونق تولید و توجه به مناطق کمتر برخوردار اقدام نمایید.»

    هم چنین در حکم دیگری خطاب به محمد رضا سجادیان به عنوان عضو هیات مدیره ایمیدرو آمده است:
    «با توجه به احراز شایستگی علمی و تخصصی و تجربه جنابعالی به موجب این حکم به عنوان« عضو موظف هیأت عامل سازمان» منصوب می شوید.
    لازم است تا با همفکری و همکاری سایر اعضای هیأت عامل و برابر اساسنامه سازمان و با برنامه ریزی و نظارت صحیح و اتخاذ تصمیمات اصولی و راهگشا در جهت ایفا وظایف محوله اقدام نمایید.»

    یادآور می شود عالی در شرکت ها و هولدینگ های متعدد به عنوان مدیرعامل ، عضو هیات مدیره ، رییس هیات مدیره مشغول به فعالیت بوده که ازجمله می توان به شرکت ملی صنایع مس ایران ، شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین ، آتیه صبا ، سرمایه گذاری بهشهر ، سیمان صوفیان ، سیمان هرمزگان و ... اشاره کرد.
    وی همچنین چند بار به عنوان مدیر نمونه ملی انتخاب شده است و تحصیلات خود را در حوزه مدیریت و اقتصاده انجام داده است .
    عالی پیش از تجربه صنعتی، سال ها به عنوان مدیرکل اقتصادی و برنامه ریزی استانداری و در بخش های مختلف وزارت کشور و وزارت بازرگانی در استانها فعالیت کرده است .
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو