فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا«۳۱۹۲»

هوای تهران سالم است

عصر خودرو- مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به روند کاهشی دما تا روز آینده (۱۸ اردیبهشت) گفت: در حال حاضر هوای تهران سالم است.

هوای تهران سالم است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، حسین شهبازی اظهارکرد: بر اساس نتایج حاصل از پیش‌بینی وضعیت هواشناسی و کیفیت هوا در ایستگاه مهرآباد، انتظار می‌رود در صبحگاه هفدهمین روز از اردیبهشت 98 افزایش موقتی در غلظت برخی آلاینده‌ها مشاهده شود و به‌تدریج همراه با افزایش میزان ناپایداری جوی در طول روز بر میزان ابرناکی و سرعت وزش باد افزوده شود که در کاهش میزان آلاینده‌ها و به تبع آن بهبود وضعیت کیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران موثر خواهد بود.

    وی با بیان اینکه با کاهش میزان ناپایداری جوی در شبانگاه و تداوم آن تا صبحگاه روز چهارشنبه (18 اردیبهشت) انتظار می‌رود برخی ساعات صبحگاه همراه با افزایش نسبی غلظت آلاینده‌ها از جمله ذرات معلق باشد، گفت: با تغییر شرایط جوی در طول روز چهارشنبه و وزش باد با بزرگی بالاتر از 5 متر بر ثانیه طی برخی ساعات، وضعیت کیفیت هوای بیشتر مناطق پایتخت در شرایط بهتری قرار خواهد گرفت. همچنین تا روز آینده دما روند کاهشی خواهد داشت.

    مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: در حال حاضر کیفیت هوای تهران با میانگین 63 در شرایط سالم است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط