فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۲۵۷۳»

رای منفی ۱۶۸ نماینده به افزایش قیمت بنزین

دولت مکلف به تقویت جایگاه‌های CNG شد

عصر خودرو- نماینده قزوین در مجلس گفت: در نشست غیرعلنی امروز مجلس برای بنزین، پیشنهاد قیمت یکسان ۱۵۰۰ تومان با ۱۰۲ رای موافق و ۱۲۷ رای مخالف رد شد و نهایتا پیشنهاد ادامه وضعیت موجود با ۱۴۵ رای موافق و ۷۷ رای مخالف نمایندگان مواجه شد.

رای منفی ۱۶۸ نماینده به افزایش قیمت بنزین
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از انتخاب ، نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: در نشست غیرعلنی امروز مجلس برای بنزین، پیشنهاد قیمت یکسان 1500 تومان با 102 رای موافق و 127 رای مخالف رد شد و نهایتا پیشنهاد ادامه وضعیت موجود با 145 رای موافق و 77 رای مخالف نمایندگان مواجه شد.

    سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به جلسه غیر علنی امروز مجلس شورای اسلامی که درخصوص قیمت بنزین تشکیل شده بود بیان کرد: در جلسه امروز مجلس با افزایش قیمت بنزین مخالفت شد.

    وی افزود: در این جلسه استفاده از کارت‌های سوخت الزامی و دولت مکلف به تقویت جایگاه‌های CNG در کشور شد.

    زرآبادی همچنین اضافه کرد: در این جلسه سه طرح به رای گذاشته شد که نخستین پیشنهاد سهمیه بندی به صورت 60لیتر در ماه به قیمت هر لیتر 1000 تومان و سهیمه آزاد 2500 تومان بود که با 57 رای موافق و 168 رای مخالف رد شد.

    این نماینده ملجس دهم شورای اسلامی بر همین اساس اضافه کرد: همچنین پیشنهاد قیمت یکسان 1500 تومان هم با 102رای موافق و 127 رای مخالف رد شد و نهایتا پیشنهاد ادامه وضعیت موجود با 145رای موافق و 77 از نمایندگان رای مثبت گرفت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط