فونیکسریمکسبهتام

قیمت‌ها در بازار خودرو نزولی شد

عصر خودرو-روزنامه مردم سالاری با بازتاب عنوان «قیمت‌ها در بازار خودرو نزولی شد» آورده است: به دنبال دستور مقامات قضایی به سایت‌های اینترنتی برای حذف قیمت‌های غیرواقعی از آگهی‌های خرید و فروش خودرو، رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران از نزولی شدن قیمت‌ها در بازار خودرو خبر می‌دهد.

قیمت‌ها در بازار خودرو نزولی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مردم سالاری ، در این باره کارشناسان معتقد بودند که فعالیت برخی دلالان و سودجویان در سایت‌های خرید و فروش اینترنتی همچون دیوار و شیپور باعث ایجاد التهاب در بازار خودرو شده است. به گفته کارشناسان اعلام قیمت‌های غیرواقعی در آگهی‌های خرید و فروش، درج گروهی قیمت‌های غیرواقعی، قیمت‌سازی غیرواقعی و جهت‌دهی به بازار خودرو از جمله اقدامات دلالان در سایت‌های خرید و فروش اینترنتی به قصد دامن زدن به قیمت‌های غیرواقعی در بازار خودرو و افزایش قیمت‌ها در این بازار بوده است.


    به دنبال بالا گرفتن این انتقادات سرانجام مسؤولان قضائی وارد عمل شده و سرپرست دادسرای ناحیه 31 تهران دستور حذف قیمت‌های بازار خودرو و مسکن را از آگهی‌های خرید و فروش اینترنتی به مدیران سایت‌های واسط ابلاغ کرد. به دنبال آن رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته پلیس فتا ناجا نیز هشدار داد که این سازمان رصد دائمی بر فعالیت اینگونه سایت‌ها بر فضای مجازی خواهد داشت. سعید موتمنی در این رابطه گفت: در چند هفته گذشته التهاب قیمتی بازار خودرو ناشی از فعالیت دلالان در فضای مجازی و سایت‌های خرید و فروش اینترنتی بود که اقدام صورت گرفته در ساماندهی این سایت‌ها در هفته گذشته تاثیرش را گذاشته و امروز شاهد نزولی شدن قیمت‌ها در بازار خودرو هستیم.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم