فونیکسریمکسبهتام

حاجی دلیگانی:

اگر توضیح وزیر صنعت درباره قیمت خودرو قانع کننده نباشد، استیضاح می‌شود

عصر خودرو- حاجی دلیگانی گفت: این هفته وزیر صنعت باید با حضور در مجلس درباره گرانی خودرو و برنامه اش برای جلوگیری از افزایش قیمت توضیح دهد و اگر نمایندگان توضیحات وی را قانع کننده ندانند، قطعا طرح استیضاح وی در مجلس تهیه می‌شود و به جریان می‌افتد.

اگر توضیح وزیر صنعت درباره قیمت خودرو قانع کننده نباشد، استیضاح می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از انتخاب ، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از استیضاح رضا رحمانی وزیر صنعت در مجلس به دلیل گرانی خودرو از جمله پراید 50 میلیون تومانی خبر داد.

    حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قیمت خودرو در اردیبهشت ماه امسال نسبت به تیرماه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است، افزود: قیمت خودروپراید با 18 درصد افزایش به حدود 50 میلیون تومان رسید.

    وی همچنین از افزایش 364 درصدی تندر 90، 312 درصدی پژو 405 و 325 درصدی سمند در یک سال گذشته خبر داد و افزود: سال گذشته به دلیل بی برنامگی محمد شریعتمداری وزیر وقت صنعت، معدن و تجارت رها سازی و عدم کنترل بازار، عدم مدیریت صحیح و جلوگیری نکردن از افزایش قیمت خودرو، نمایندگان طرح استیضاح وزیر را تهیه کرده بودند، اما قبل از استیضاح، وی از وزارت صنعت به وزارت تعاون منتقل شد.

    عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: نمایندگان به آقای رضا رحمانی بعنوان وزیر صنعت جدید، رای دادند تا مشکلات وزارتخانه بخصوص نابسامانی در بازار خودرو حل و فصل شود، اما الان عملکرد نشان می‌دهد وضعیت بدتر شده است.

    حاجی دلیگانی گفت: این هفته وزیر صنعت باید با حضور در مجلس درباره گرانی خودرو و برنامه اش برای جلوگیری از افزایش قیمت توضیح دهد و اگر نمایندگان توضیحات وی را قانع کننده ندانند، قطعا طرح استیضاح وی در مجلس تهیه می‌شود و به جریان می‌افتد.

    وی با اشاره به سابقه نمایندگی وزیر صنعت افزود: مجلس نباید رودربایستی کند و، چون یک وزیر قبلا نماینده بوده وی را استیضاح نکند.

    عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: مردم از وضعیت بازار خودرو ناراضی هستند و به ما نمایندگان مراجعه می‌کنند تا اقدام قاطعی شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو