فونیکسریمکسبهتام

بررسی خودرو پورشه ۹۱۱ توربو اس مدل ۲۰۱۷

عصر خودرو- کمپانی آلمانی پورشه سری ۹۱۱ توربو را به میزان زیادی تولید می کند. می توان از ایالات متحده به عنوان بزرگترین بازار خرید و فروش این خودرو نام برد. برای این مدل ۹۱۱ شاهانه، موتور توربو یک ژنراتور فوق العاده به شمار می آید.

بررسی خودرو پورشه ۹۱۱ توربو اس مدل ۲۰۱۷
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین ،  به دنبال هر واکنش آن کلی شدت و قدرت وجود دارد. درحقیقت این خودرو را  می‌توان از نظر شتاب،  سرعت،  ترمزگیری،  هندلینگ،  فضای داخلی و راحتی یک شاهکار از محصولات پورشه به  شمارآورد.

    مشخصات فنی

    خودرو پورشه 911 s دارای یک موتور تخت 6 سرعته توربو 3.8 است که  580 اسب بخار قدرت و 749 نیوتن متر گشتاور دارد  و با یک گیربکس پی دی کی(pdk)  هفت سرعته دو کلاچه اتوماتیک و دیفرانسیل تمام چرخ متحرک همراه شده است که باعث شتاب گیری در" توربو اس" می شود.  به عبارت دیگریک سیستم چهار چرخ متحرک مطلوب،  داینامیک فعال،  سیستم تعلیق فعال چند حالته و حجم های برجسته در عقب باعث شده که  "توربو اس "عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.  به لطف فرمان پذیری در چرخ های عقب با چالاکی در پیچ ها گردش می کند و هم پای خودروهای پرسرعت بدون هیچ مشکلی حرکت می کند.  در این خودرو عکس العمل موتور به فرمان خودرو،  ترمز و صندلی ها به طور یکسان منتقل می شود.  توربو s یک رانندگی بسیار کاربردی و متمدن در اختیار شما می گذارد.  کیفیت رانندگی با آن راحت است اما انعطاف پذیر نیست. حالت ارگونومیک آن فوق العاده است چیزی که معمولاً در دنیای خودروهای عجیب وجود ندارد.  موتور توربوشارژ تبدیل به یک مولفه مهم شده است و می توان گفت که 911 توربو مثل همیشه منحصر به فرد است.

    نمای داخلی کابین

    خودرو 911s یک کابین زیبا و مجهز دارد.  در کنار فضای بار خوب خود  دو صندلی عقب هم دارد. با وجود فضای کم،  باز هم برای خانواده های کوچک قابل استفاده است. در کنار آپشن های سفارشی سازی شده امکاناتی شامل یک سیستم صوتی همراه با 12 بلندگو،  سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر لمسی 7 اینچی همراه با مجموعه اپل کارپلی و قابلیت های لمسی گوشی های هوشمند و استفاده از گوگل ارث و نمای خیابانی گوگل،  صندلی هایی که به 18 روش مختلف تنظیم می شوند که در نوع خود راحت ترین صندلی ها هستند،  کروز کنترل تطبیقی فول رنج وجود دارد.

    امکانات امنیتی  911s شامل هشدار برخورد از جلو و نظارت نقطه کور،  کنترل کشش،  کیسه های هوای جلو و پرده ای و زانویی،  کمربند ایمنی با تنظیم ارتفاع و سنسور پارکینگ است.   به‌روزرسانی‌های انجام شده در طراحی نمای ظاهری باعث جذاب تر شدن خودرو شده اند.  چراغهای سه بعدی برجسته در عقب،  استفاده از لامپهای LED در چراغ های جلو،  لوله های اگزوز با تریم کرومی و تجدید نظر در طراحی درب ها از موارد به روز رسانی شده در طراحی بدنه  است.

    911توربو یک ابرخودروی شیک است که برای عاشقان رانندگی طراحی شده است که هم فرمان پذیری عالی را می پسندند و هم ارتفاع پایین خودرو ها و چرخ های پهن را دوست دارند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو