فونیکسریمکسبهتام

رئیس اداره زیر ساخت های تجاری وزارت صمت:

قزوین پایلوت ثبت الکترونیک صدور حواله لاستیک خودرو های سنگین شد

عصر خودرو- رئیس اداره زیر ساخت های تجاری وزارت صمت گفت: قزوین به عنوان پایلوت کشوری ثبت الکترونیکی صدور حواله لاستیک خودروهای سنگین انتخاب شد.

قزوین پایلوت ثبت الکترونیک صدور حواله لاستیک خودرو های سنگین شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، جلسه هماهنگی کمیته راهبری الکترونیکی شدن فرآیند ثبت و صدور حواله عرضه لاستیک سنگین در استان قزوین ظهر چهارشنبه با حضور سید علی امامی "رئیس اداره زیر ساخت‌های تجاری وزارت صمت، کبیری معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت و کارشناسان سازمان توسعه تجارت ایران، رئیس و اعضای هیئت رئیسه اتحادیه لاستیک در محل سالن جلسات سازمان صمت استان قزوین برگزار شد.

    سید علی امامی رئیس اداره زیر ساخت‌های تجاری وزارت صمت در این جلسه گفت: سامانه طراحی شده از زمان فرآیند ثبت سفارش کالا، واردات کالا به کشور، انتقال از بنادر و گمرک به واحدهای صنفی و توزیع برای مصرف کننده نهایی در این سامانه ثبت می‌شود.

    وی افزود: واحدهای صنفی و توزیع کننده لاستیک در صورت عدم ثبت در هر یک از فرآیند این سامانه توسط بازرسان سازمان صمت بررسی و با محرز شدن تخلف به عنوان احتکار و عرضه خارج از شبکه به تغییرات حکومتی معرفی می‌شود.

    علی اکبر کبیری معاون بازرگانی و توسعه تجارت قزوین نیز در ادامه این جلسه گفت: با توجه به تخصیص نرخ ارز 4,200 تومان توسط دولت برای واردات لاستیک و در جهت شفافیت سازی و رسمیت بخشیدن به فرایند واردات و عرضه لاستیک، قزوین به عنوان پایلوت کشوری الکترونیکی شدن ثبت و صدور حواله لاستیک سنگین انتخاب شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط