فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۱۵۲۰»

منتظر کارت سوخت جدید نباشید

عصر خودرو- در حالی که جدیدترین اطلاعیه شرکت ملی پخش از آغاز مجدد ثبت‌نام کارت سوخت خبر داده است، برخی از متقاضیانی که پیش از این ثبت‌نام کرده‌اند همچنان در انتظار صدور کارت سوخت جدید هستند، در حالی که قرار نیست کارت سوخت جدیدی صادر شود.

منتظر کارت سوخت جدید نباشید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، با قطعی شدن بازگشت کارت سوخت، فرآیند ثبت‌نام کارت سوخت المثنی در بازه زمانی حدود یک ماهه، از آذر تا دی‌ماه سال گذشته انجام شد. این کارت سوخت برخی خودروهایی بود که سال‌های 1393 تا 1397 شماره‌گذاری شده بودند، به دست مالکان نرسیده و یا در شرکت پست جا مانده بود.

    طبق اطلاعیه‌های شرکت ملی پالایش و پخش مالکان کارت هوشمند سوخت خودرو و موتورسیکلت‌های شماره‌گذاری شده سال‌های 1393 تا 1397 که پیش از این توسط پست توزیع و برگشت خورده بود، می‌توانستند به سایت اینترنتی شرکت پست به نشانی (WWW.POST.IR) مراجعه و با درج شماره VIN خودرو در بخش پیگیری کارت سوخت در سامانه "پیگیری مرسولات سازمانی" از آخرین وضعیت نحوه دریافت کارت سوخت خود مطلع شوند. در این راستا کارت‌های سوختی که در اداره پست جا مانده بود، از سال گذشته تاکنون به تناوب برای متقاضیان ارسال شده است.

    تکلیف متقاضیانی که قبلاً ثبت نام کردند

    هم‌چنین اعلام شد که در این طرح به جای صدور کارت جدید سوخت، از طریق اتصال برخط به نظام پرداخت بانکی، از کارت‌های بانکی موجود به عنوان کارت سوخت استفاده می‌شود. به عبارت دیگر زمانی که متقاضیان فاقد کارت سوخت برای ثبت‌نام اقدام می‌کردند، موظف بودند که یک کارت بانکی معرفی کنند و از آنجا که کارت‌های بانکی به نظام مدیریت مصرف سوخت کشور متصل شد، اعلام شد زمانی که استفاده از کارت سوخت الزامی شد، کارت‌های بانکی که متقاضیان به سامانه معرفی کرده‌اند به عنوان کارت سوخت مورد استفاده قرار بگیرد.

    در این راستا، زیبا اسماعیلی - سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی - در گفت‌وگو با ایسنا، درباره متقاضیانی که در مهلت قبلی ثبت‌نام کرده‌اند، توضیح داد: اگر متقاضیان سال گذشته موفق به ثبت‌نام دریافت کارت سوخت المثنی شده‌اند، لازم نیست در این مرحله اقدامی انجام دهند.

    وی افزود: کارت بانکی که این افراد با سامانه معرفی کرده‌اند، به عنوان کارت سوخت آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و نظام استفاده از کارت بانکی در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو