فونیکسریمکسبهتام

بازدید وزیر کار از کارخانه ایران خودرو

عصر خودرو- همزمان با سالروز شهادت شهید برونسی و روز کارگر محمد شریعتمداری وزیر کار، رفاه و تعاون به همراه علی حسین رعیتی فرد، مسئول سازمان بسیج کارگری کشور و جمعی از دانش آموزان از خط تولید شرکت محورسازان ایران خودرو بازدید کردند.

بازدید وزیر کار از کارخانه ایران خودرو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، همزمان با سالروز شهادت شهید برونسی و روز کارگر محمد شریعتمداری وزیر کار، رفاه و تعاون به همراه علی حسین رعیتی فرد، مسئول سازمان بسیج کارگری کشور و جمعی از دانش آموزان از خط تولید شرکت محورسازان ایران خودرو بازدید کردند.
    این بازدید همزمان با نامگذاری سال جدید به نام رونق تولید صورت گرفت.

    بازدید وزیر کار از کارخانه ایران خودرو
    علی حسین رعیتی فرد رئیس سازمان بسیج کارگری در حاشیه این مراسم ضمن بیان اینکه ما در جنگ 14 هزار شهید کارگر داریم گفت: امروز در جنگ اقتصادی هستیم و امیدواریم با اعتماد به کارگران بتوانیم این تهدید تجریم را به فرصت تبدیل کنیم.

    وی افزود: بسیج کارگری به کمک دولت آمده و امیدواریم با همکاری های مناسب از همه فرصت های بسیج برای فعالیت مراکز تولیدی استفاده شود. اگر در جنگ پیروز شدیم به خاطر استفاده از ظرفیت بسیج مردمی بود و امروز هم در حوزه صنعت ظرفیت های مردمی به دولت کمک می کند.

    رئیس سازمان بسیج کارگری ادامه داد: امروز طرحی به عنوان حمایت از تولید با عنوان حاتم رونمایی می شود که در سال رونق تولید حمایت همه جانبه مردم و مسئولان را می طلبد تا در این جنگ اقتصادی پیروز شویم.
    در ادامه مراسم از خانواده شهدای کارگر نیز تقدیر و تشکر به عمل آمد، همچنین از کارگران نمونه بسیجی کارخانجات تولیدی کشور نیز تقدیر و تشکر به عمل آمد. از حبیب الله هنرمند پور نیز به عنوان کارفرمای نمونه تشکر شد، همچنین از طرح حاتم نیز رونمایی شد.

    محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه بازدید از کارخانه تولیدی محورسازان ایران خودرو اظهار داشت: با بررسی زندگی ائمه و پیامبران خواهیم دید که همه انبیا به یک شغلی مشغول بوده و در حال حاضر هم بسیاری از علما را می شناسم که از قبل یک کار شخصی زندگی خود را می گذرانند.

    وی افزود: امام خمینی بارها فرموده اند که بر دست پینه بسته کارگران بوسه میزنند که این آموزه بزرگ اسلامی ماست که پیامبر فرمودند و این راه و روش ما قرار گرفته است‌.

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: برخی از کارخانجات در زمان جنگ بیش از 90 بار بمباران شده بودند و هنر کشور این بود که این کارخانجات را دوباره به حالت عادی برگرداند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو